VOG na targach EuroGastro 2014!

2014-04-24

W dniach 26-28 marca 2014 roku w Warszawie odbyła się osiemnasta już edycja Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro. To jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych branży HoReCa zgromadziło w tym roku niemal 20 000 tys. zwiedzających i prawie 300 firm z 17 krajów, które na specjalnie przygotowanej powierzchni ekspozycyjnej miały okazję zaprezentować swoje oferty. Wśród wystawców znalazła się także firma VOG.

Targi Gastronomiczne EuroGastro, cyklicznie organizowane raz w roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, niezmiennie cieszą się olbrzymią popularnością. Podczas tegorocznej edycji zwiedzający: właściciele, managerowie restauracji, hoteli i pensjonatów, klubów, pubów, kawiarni, firm cateringowych, hurtowni gastronomicznych, mogli zapoznać się z ofertami 278 wystawców z całego świata. Obecne tam firmy zaprezentowały m.in. szeroki wachlarz kluczowych w branży gastronomicznej produktów. Do licznego grona wystawców dołączyła również firma VOG – importer i dystrybutor uznanych na polskim rynku marek produktów m.in. Rapso, Kresto, BackMit i GoldPack.

Goście odwiedzający targi mogli na specjalnie przygotowanym stoisku VOG porozmawiać z przedstawicielami firmy uzyskując tym samym wszelkie informacje na temat prezentowanych produktów, a także przekonać się o ich wyjątkowym smaku podczas degustacji. Stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających, którzy z entuzjazmem odnieśli się do produktów o ugruntowanej już pozycji na rynku artykułów spożywczych, takich jak bogaty w kwasy nienasycone 100% olej rzepakowy Rapso, bakalie marki Kresto, kultowy już mak mielony marki BackMit oraz aromatyczne owoce i warzywa w puszkach marki GoldPack. Wśród nowości firmy VOG prym wiodło różowe wino austriackie Fête Rosé o wyjątkowym smaku z owocową nutą świeżych truskawek i malin. Prestiżowe wydarzenia skupiające czołowych przedstawicieli branży gastronomicznej niewątpliwie dają szansę nie tylko na promowanie znanych produktów spożywczych, ale stanowią również okazję do nawiązania wielu interesujących pod kątem przyszłej współpracy kontaktów. Targi EuroGastro 2014, jako jedno z najważniejszych spotkań branżowych roku, nie mogły obejść się bez obecności zdecydowanego lidera wśród artykułów spożywczych, jakim jest firma VOG, której stoisko cieszyło się frekwencją wprost proporcjonalną do popularności jej licznych marek na polskim rynku.


Firma VOG Polska Sp. z o.o. powstała w 1994 roku, początkowo pod nazwą KRESTO- Polska. W 1999 pozyskała nowego właściciela VOG AG-austriackie przedsiębiorstwo z centralno-europejską kompetencją, własnymi spółkami w 7 krajach, doświadczeniem w produkcji win i oleju jadalnego, jak również w imporcie oraz w handlu produktami spożywczymi i przemysłowymi. Przedsiębiorstwo VOG Polska Sp. z o.o. spełnia również wymagania International Food Standard (IFS) na poziomie wyższym. Certyfikowany system zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP gwarantuje bezpieczeństwo oraz wysoką jakość produktów.


VOG Polska Sp. z o.o.
ul.Przemysłowa 8
96-100 Skierniewice
www.vog.pl




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations