Trzcinowa słodycz marki GOLDPACK

2014-02-13

Wiele osób lubi osładzać sobie życie. Nic w tym dziwnego – słodkie smaki pozytywnie wpływają na nasz nastrój. Aby łączyć przyjemne z pożytecznym podczas zakupów, warto sięgnąć po nierafinowany cukier trzcinowy marki GoldPack. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które uwielbiają słodkości, a przy tym zwracają uwagę na to, co spożywają.

Skład z mocą uzdrawiania

Cukier trzcinowy, jak sama nazwa wskazuje, produkowany jest z trzciny cukrowej i pochodzi z wyspy Mauritius położonej na Ocenie Indyjskim. Informacja o nim dotarła do Europy po 327 r. p.n.e. W okresie Średniowiecza uchodził za wyjątkowy produkt przeznaczony tylko dla elit. Przez stulecia używany był jako lekarstwo, głównie w medycynie ludowej i ziołolecznictwie – wierzono, iż ma właściwości bakteriobójcze, przeciwbólowe i wykrztuśne. Do dziś niektórzy lekarze zalecają spożywanie nierafinowanego cukru trzcinowego, szczególnie w przypadku schorzeń żołądka, ale również innych chorób. W nierafinowanym cukrze trzcinowym znajdziemy żelazo, potas, fosfor, wapń, mangan, cynk czy magnez. Swój charakterystyczny, brązowy lub bursztynowy kolor zawdzięcza melasie, która nie jest usuwana w procesie oczyszczania, co pozwala na zachowanie wspomnianych wyżej wartościowych składników odżywczych. Jego delikatny i pełny smak docenia wiele kuchni świata – cukier trzcinowy spotkamy w kuchni indyjskiej, meksykańskiej czy azjatyckiej.

Bursztynowa delikatność

Cukier trzcinowy marki GoldPack należy do odmiany brązowego cukru Demerara. Jest to cukier nierafinowany, którego kryształki są nieco grubsze niż w przypadku trzcinowego cukru jasnego. Charakteryzuje się jasnobrązową barwą i wyrafinowanym, miodowo-karmelowym, delikatnym smakiem. Niewątpliwy atut stanowi uniwersalne zastosowanie - kryształki, dzięki wyrazistemu rozmiarowi, nadają się nie tylko do słodzenia codziennych napojów, ale również do słodkich wypieków czy zdobiącej posypki ciasteczek i ciast. Cukier trzcinowy marki GoldPack świetnie sprawdzi się także przy tworzeniu deserów – idealnie się rozpuszcza, nie pozostawiając przy tym grudek. Nie można mu także odmówić estetycznego wyglądu – stanowić będzie ozdobę niejednej cukierniczki. Nierafinowany cukier trzcinowy marki GoldPack dostępny jest w dwóch gramaturach – 500 g i 1 kg – dzięki czemu możliwe jest dokonanie zakupu zarówno do codziennego, jak i okazjonalnego użytku.

Cukier jest naszemu organizmowi niezbędny do życia. Część dziennego zapotrzebowania spożywamy w warzywach, owocach czy produktach zbożowych. Jednak cukier niezastąpiony jest także, gdy przygotowywujemy słodkie wypieki, desery czy koktajle owocowe. Walory zdrowotne, jak również uniwersalne zastosowanie sprawiają, że cukier trzcinowy marki GoldPack jest niezastąpionym produktem w każdej kuchni.


Nierafinowany cukier trzcinowy marki GOLDPACK:

Gramatura: 1000g
Cena brutto: 9,99

Gramatura: 500g
Cena brutto: 5,49

Firma VOG Polska Sp. z o.o. powstała w 1994 roku, początkowo pod nazwą KRESTO- Polska. W 1999 pozyskała nowego właściciela VOG AG-austriackie przedsiębiorstwo z centralno-europejską kompetencją, własnymi spółkami w 7 krajach, doświadczeniem w produkcji win i oleju jadalnego, jak również w imporcie oraz w handlu produktami spożywczymi i przemysłowymi. Przedsiębiorstwo VOG Polska Sp. z o.o. spełnia również wymagania International Food Standard (IFS) na poziomie wyższym. Certyfikowany system zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP gwarantuje bezpieczeństwo oraz wysoką jakość produktów.

VOG Polska Sp. z o.o.
ul.Przemysłowa 8
96-100 Skierniewice
www.vog.pl




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations