Trwa zbieranie zgłoszeń do II edycji konkursu „Zgotuj sobie sukces”

2010-09-10

Już tylko do 15 września można zgłosić swój udział w konkursie kulinarnym „Zgotuj sobie sukces” organizowanym przez Centrum HoReCa MAKRO Cash & Carry wspólnie z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Szefów Kuchni i Cukierni.

Konkurs jest adresowany do uczniów szkół gastronomicznych. Celem konkursu jest upowszechnianie umiejętności organizacyjnych i kulinarnych w środowisku szkolnym, wśród przyszłych szefów kuchni. ”Nasz konkurs to prestiż i furtka do gastronomicznej kariery – mówi Grzegorz Kazubski, Menedżer Centrum Kulinarnego HoReCa. - Serdecznie zapraszamy szkoły gastronomiczne do zgłaszania zespołów.” Dla zwycięskich zespołów przewidziane są atrakcyjne nagrody pieniężne: 1 miejsce 10 000 zł, 2 miejsce 5000 zł, 3 miejsce 3000 zł. Dla zgłaszających ich szkół i nauczycieli organizatorzy przewidzieli atrakcyjne nagrody rzeczowe.

W konkursie mogą wziąć udział dwuosobowe zespoły uczniów szkół gastronomicznych w wieku 18-24 lat. Ekipy powinny być zgłaszane przez dyrektorów szkół lub nauczycieli praktycznej nauki zawodu. Każda ze szkół może zgłosić maksymalnie dwa zespoły.

W tej edycji tematem kulinarnych zmagań będą sum europejski i udziec cielęcy. Zgłoszenia uczestnictwa powinny zawierać samodzielnie opracowany przepis na danie konkursowe, składające się z przekąski zimnej i dania głównego z uwzględnieniem właśnie tych produktów oraz zdjęcia przekąski i dań przygotowanych na bazie tych przepisów.

Spośród zgłoszeń nadesłanych do 15 września jury wybierze do 30 września 24 dwuosobowe zespoły. W trakcie półfinału zaplanowanego wyłonionych zostanie 12 ekip, które zakwalifikują się do finałów. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas uroczystej gali tego samego dnia.
Półfinały i finały konkursu odbędą się w dniach 14-15 października br. w Warszawie, w Centrum HoReCa usytuowanym w MAKRO Centrum Rozwoju Firm. Organizatorzy zapewniają zakwaterowanie i wyżywienie dla zespołów, które zakwalifikują się do półfinału i finału.

Warunki nadsyłania zgłoszeń oraz regulamin konkursu na stronie www.zgotujsobiesukces.pl





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations