Terravita wyróżniona w konkursie Złoty Paragon 2011
2011-06-03
Czytelnicy miesięcznika „Hurt & Detal” przyznali nagrody „Złoty Paragon 2011- Nagroda Kupców Polskich”, wyróżniając tym samym najlepsze produkty na rynku FMCG.
Oddając głosy, detaliści oraz właściciele sklepów spożywczych i wielobranżowych z całej Polski, w kategorii czekolady i batony, przyznali II miejsce – Wyróżnienie dla Czekolady Nadziewanej Miętowej Terravita 100g.
Wręczenie statuetek oraz wyróżnień pierwszej edycji konkursu odbyło się w dniu 26 maja 2011 roku w Warszawie w Teatrze Capitol.
- Aktualności
-
2021-01-11 14:59:07 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!