Tatra w nowej szacie graficznej
2011-07-25
Jeszcze do niedawna polski rynek piwa tkwił w letargu. M.in. za sprawą aktywności marek należących do Grupy Żywiec, od początku roku rynek stał bardziej zorientowany na potrzeby konsumenta.
Tym razem firma piwowarska z udziałem rynkowym przekraczającym 30 proc. uatrakcyjnia opakowanie piwa Tatra.
„Nowe opakowania to nie rewolucja. Bez zmian pozostał kod kolorystyczny i podstawowe elementy identyfikacji wizualnej. Konsument Tatry nie lubi być zaskakiwany. Co nie zmienia faktu, że marka musi iść z duchem czasu, a szata graficzna powinna odzwierciedlać wykreowany przez nią świat” - mówi Krzysztof Gliszczyński, szef marki Tatra.
Nieodłącznym elementem logotypu Tatry od zawsze był góral i to się nie zmieniło. Również produkt pozostał ten sam: to uczciwa jakość piwa w rozsądnej cenie. Tatra pozostaje mądrym wyborem w segmencie piw. Tatra to piwo górali i tak jak górale - jest męska i zdecydowana. Takie też musiało stać się jej opakowanie. Nowe opakowanie piw Tatra Jasne Pełne i Tatra Mocne zaprojektowała agencja BNA.
Zmiana opakowania Tatry to kolejny krok w procesie uatrakcyjniania polskiego rynku piwa, na którym dynamika sprzedaży przez długi okres czasu oscylowała wokół zera. Od początku tego roku Grupa Żywiec m.in. zmieniła opakowania chmielowej Warki, wprowadziła na rynek niepasteryzowane warianty piw regionalnych Królewskiego, Specjala i Leżajska oraz nową zwrotną i najbardziej premiową na rynku butelkę Żywca. Na początku lipca br. do najbardziej zróżnicowanego portfela marek Grupy Żywiec na rynku dołączyły również piwa specjalne Kilkenny i Guinness. To nie wyczerpuje zestawu działań właściciela browarów w Żywcu, Warce, Leżajsku Elblągu i Cieszynie aktywujących polski rynek piwa w tym roku.
- Aktualności
-
2021-01-11 14:59:07 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!