Targi jako ważny element w rozwoju firmy

2014-03-21

W marcu odbywają się liczne targi rolnicze. Jedna z największym firm z tej branży w Polsce - Cedrob Pasze - pojawiła się na targach w Łodzi oraz Kielcach. Dyrektor Cedrob Pasze Mirosław Bodek wyjaśnia dlaczego obecność na targach jest ważna dla rozwoju firmy.

Cedrob pojawił się w marcu na dwóch największych imprezach rolniczych - XIV Międzynarodowych Targach Ferma Bydła i VXII Międzynarodowych Targach Ferma Świń i Drobiu w Łodzi oraz XX Międzynarodowych Targach Techniki Rolniczej AGROTECH w Kielcach. W Łodzi pojawiło się ponad 200 wystawców i 20 tysięcy zwiedzających a na kieleckich targach AGROTECH zaprezentowało się ponad 600 wystawców. Podczas obu imprez odbywały się liczne prezentacje i wykłady takich instytucji jak: Ministerstwo Rolnictwa, Ministerstwo Środowiska, uczelnie wyższe czy rozmaitych ekspertów branży. Targi miały charakter międzynarodowy, obecne były firmy z Włoch, Niemiec, Czech, Holandii, Danii czy Wielkiej Brytanii.

Cedrob Pasze zaprezentował swoją ofertę skierowaną zarówno do dostawców surowca jak i odbiorców produkowanych pasz. „Cedrob buduje nową wytwórnię pasz w Rypinie, jej możliwości produkcyjne będą jednymi z największych w Polsce. Zwiększanie bazy klientów nie tylko kupujących zboże, ale także dostawców jest więc koniecznie z punktu widzenia nowej inwestycji. Targi mają na celu przybliżyć Cedrob do obu grup” komentuje dyrektor Mirosław Bodek.

Łódź jest dla Cedrobu ważna przede wszystkim z punktu widzenia producentów trzody chlewnej oraz kukurydzy. „Województwo łódzkie oraz ościenne powiaty skupiają rynek trzody chlewnej. Dlatego na tych targach Cedrob stawia na pasze przeznaczone dla tego rynku zbytu. Na łódzkich targach są także obecni producenci kukurydzy od których Cedrob skupuje to zboże” – mówi Mirosław Bodek. Kolejną, równie istotną grupą odbiorców z punktu widzenia producenta pasz są hodowcy brojlera. „Dla Cedrob Pasze jest to chłonny rynek zbytu. Dodatkowo ten obszar jest bardzo rozwojowy, wciąż przybywa nowych hodowców. Wiąże się to ze zwiększonym zapotrzebowaniem na pasze. Cedrob chce umacniać swoją pozycję producenta pasz na tym rynku dlatego jest obecny ze swoją ofertą na wszystkich ważnych imprezach branżowych” – tłumaczy Mirosław Bodek.

Targi to możliwość zdobycia wiedzy oraz podniesienia swoich osobistych kwalifikacji. W czasie trwania wystawy odbywają się liczne wykłady. „Prelegenci są wykwalifikowanymi specjalistami ze swoich dziedzin. Prezentują najnowsze osiągnięcia technologiczne oraz rozwiązania podnoszące wydajność produkcji. Wykłady podzielone są na bloki tematyczne tak aby każdy mógł wybrać część najciekawszą z jego punktu widzenia. Można zdobyć cenną wiedzę pozwalającą na ekonomizację pracy” tłumaczy Mirosław Bodek.

Kluczem do sukcesu wystawcy podczas targów jest wyczucie rynku oraz prezentacja odpowiednich produktów. Gdy obie te kwestie są spełnione wystawiająca się firma ma ogromną szansę wpłynąć na rozwój swojej firmy. Duże imprezy o charakterze międzynarodowym pozwalają na zdobycie nowych rynków zbytu, pozyskanie klientów i dostawców. Obecność na tego typu imprezach zawsze procentuje nawiązaniem wielu kontaktów biznesowych, wymianą doświadczeń oraz wiedzy pomiędzy przedsiębiorstwami z branży, wiedzy którą również Cedrob wykorzysta w niedalekiej przyszłości aby umacniać swoją pozycję na rynku pasz.

Źródło: Świeża Bazylia PR





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations