THE JELLY BEAN FACTORY Kolorowy zawrót głowy

2014-02-19

Okazji do obdarowywania bliskich jest wiele. Nie masz pomysłu na prezent dla Mamy, Córki, Przyjaciółki? Wypróbuj The Jelly Bean Factory, z całym bogactwem smaków i opakowań, oferowanych w Polsce przez firmę Bon Bon Buddies.

Marka The Jelly Bean Factory jest obecna na rynku od 1998 r., od kiedy ojciec i syn, Peter and Richard Cullen, stworzyli w Dublinie w Irlandii pyszne soczyste cukierki o charakterystycznym kształcie fasolki. Od kilkunastu lat dbają o to, żeby każdy z 12 milionów produkowanych dziennie groszków był doskonałej jakości. Dziś w ofercie znajd uje się 36 niepowtarzalnych smaków, od klasycznych owocowych przez imbirowy po najbardziej nieprzewidywalne , np. cafe latte i karmelowy popcorn. Słodkie fasolki otoczone są delikatną skorupką, a w środku czeka ciągnący się żelek. Ich głównymi składnikami są cukier, syrop kukurydziany, skrobia i pektyna a doprawione są naturalnymi barwni kami (m.in. wyciąg z pokrzywy). Wolne od GMO, glutenu, żelatyny i orzechów - odpowiednie dla alergików. Produkt posiada rekomendację brytyjskiego Vegetarian Society.

Bogata różnorodność opakowań sprawia, że The Jelly Bean Factory jest doskonałym pomysłem na prezent np. na Walentynki, Dzień Kobiet l ub Dzień Matki. Słodki prezent bez okazji też sprawi radość bliskim - każdy znajdzie tu coś dla siebie. Firma Bon Bon Buddies Sp. z .o.o., wyłączny oficjalny dystrybutor produktów w Polsce, oferuje je w 50-gramowych torebkach Gourmet Jelly Bean, 75- i 225-gramowych pudełkach Gourmet Mix i Fruit Coctail Mix, 100- gramowych tubach Gourmet Mix i Fruit Coctail, 700-gramowych słojach Gourmet Mix i 4,2-kilogramowych wiaderkach Gourmet Mix. Dostępne są między innymi w sieciach Empik, Rossman, Smyk.

The Jelly Bean Factory kładzie nacisk na innowacyjność i jakość produktu oraz szeroki wybór smaków i opakowań, aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, przede wszystkim kobiet - mówi Marcin Dukała, Dyrektor Generalny Bon Bon Buddies na Europę Środkową i Wschodnią, wyłącznego dystrybutora prod uktów JBF w Polsce. - W 2013 r. odnotowaliśmy wysoki wzrost sprzedaży produktu, co przekłada się na wzrost całej kategorii słodyczy i widzimy dalsze bardzo dobre perspektywy rozwoju rynku."

Źródło: PROgress Doradztwo PR i CSR





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations