TÜV Rheinland Polska uruchamia Dział Usług dla Branży Spożywczej

2010-05-04

Firma TÜV Rheinland Polska, lider rynku usług certyfikacyjnych i badawczych w Polsce, uruchomiła Dział Usług dla Branży Spożywczej. Nowa komórka powstała na skutek połączenia funkcjonujących już od kilku lat: Europejskiego Centrum Kompetencyjnego ds. Rynku Żywnościowego, laboratorium badawczego oraz Sekcji Systemów Zarządzania w Przemyśle Spożywczym.

Dyrektor niedawno uruchomionego działu dr inż. Zbigniew Oczadły tak mówi o jego ofercie: Nasze działania skoncentrowane są na dostarczaniu usług dla podmiotów z sektora spożywczego takich jak certyfikacja systemów zarządzania, certyfikacja produktów, optymalizacja procesów produkcji oraz badania produktów. Skupiamy się na konkretnych gałęziach branży, reagujemy na indywidualne potrzeby producentów.

Istotnym naszym zasobem jest również laboratorium przeznaczone dla branży spożywczej. Dzięki temu sprawniej i bardziej kompleksowo jesteśmy w stanie realizować potrzeby przedsiębiorstw z rynku spożywczego.

U podstaw decyzji o utworzeniu nowej jednostki znalazła się chęć wyjścia naprzeciw potrzebom dynamicznie rozwijającego się sektora produkcji i przetwórstwa żywności w naszym kraju. Obecnie Dział Usług dla Branży Spożywczej firmy TÜV Rheinland Polska zatrudnia 18 ekspertów posiadających szeroka wiedzę z zakresu certyfikacji, technologii produkcji oraz zarządzania i ekonomii.

Źródło: Agencja PR Pan Pikto





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations