Szybko, smacznie i zdrowo! Moc warzyw w kampanii telewizyjnej d’aucy

2011-02-04

7 lutego br. rusza nowa kampania telewizyjna d’aucy pod hasłem „O warzywach wiemy wszystko”. Jej celem jest silna komunikacja marki oraz prezentacja naturalnych produktów d’aucy, m.in. łatwych i szybkich do przyrządzenia mrożonek z innowacyjnej linii – 3 minuty – tylko chwila.

Nowa reklama telewizyjna d’aucy przedstawia magiczny, pełen zieleni ogród, w którym dojrzewają świeże i naturalne warzywa. To właśnie z nich powstają apertyzowane oraz mrożone produkty marki d’aucy. W przekazie reklamowym, oprócz warzyw w puszkach, wyeksponowano innowacyjną linię mrożonek – 3 minuty – tylko chwila. Jest to najnowsza propozycja firmy d’aucy, obejmująca trzy kategorie łatwych i szybkich do przyrządzenia produktów: Warzywa na patelnię z mieszankami naturalnych ziół i przypraw, Zupy domowe oraz Warzywa gotowane.

– Na potrzeby lutowej kampanii telewizyjnej przygotowaliśmy dwa animowane spoty reklamowe o długości 15 i 5 sekund – mówi Monika Faliszek, Marketing Manager z firmy d’aucy Polska. – Poprzez radosny, bardzo dynamiczny przekaz chcemy edukować konsumentów, że mrożone i apertyzowane warzywa d’aucy powstają z najlepszej jakości upraw, dlatego są smaczne, pełnowartościowe i zdrowe. W dodatku można je przyrządzić łatwo i szybko – dodaje.

Spoty reklamowe d’aucy będą wyświetlane od 7 lutego br. we wszystkich ogólnokrajowych kanałach telewizyjnych, takich jak: TVP, TVP Info, Polsat, TVN oraz na wybranych kanałach tematycznych – TVN mix i AT media. Równolegle do kampanii telewizyjnej firma d’aucy Polska rozpoczęła także kampanię reklamową w prasie handlowej. Planowaniem i zakupem mediów w kampanii telewizyjnej zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR firmę d’aucy wspiera Effective Public Relations.






Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?