SERTOP - Smaki roku 2014
2015-01-13
Rok 2014 oceniamy jako rok stale rosnących wymagań klientów - mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.
Drugim, równie popularnym opakowaniem w 2014r. były okrągłe pudełka, czyli dobrze wszystkim znane krążki serków topionych. Konsumenci tego rodzaju produktów w dalszym ciągu doceniają te standardowe opakowania z dwóch powodów: ze względu na praktyczną wielkość oraz wygodę w użyciu. Wśród nich najchętniej wybieranymi przez klientów były serowe miksy. Zdecydowanym liderem 2014r. był mix ‘Twój Ulubiony’. Ze smaków solo największą popularnością w br cieszyły się produkty wyprodukowane na bazie popularnych serów twardych, takie jak np. tylżycki czy gouda oraz z tradycyjnie stosowanym dodatkiem smakowym, czyli z szynką. Produkty te od wielu lat zajmują czołowe miejsca na naszej liście Top 10 najchętniej kupowanych serków, więc ich popularność w 2014 roku nie wywołała u nas zdziwienia. Nie mniejszą popularnością cieszyły się także takie smaki jak ze szczypiorkiem czy ze słonecznikiem. Niemniej liderem na liście był serek topiony Złoty Ementaler, który jest naszym sztandarowym produktem – wskazuje Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.
Jak widać po doborze smakowym i opakowaniowym nasi konsumenci okazali się jak co roku tradycjonalistami i chętnie kupowali znane sobie produkty i smaki – podsumowuje Aneta Będkowska.
Źródło: PR CLUB
- Aktualności
-
2021-01-20 08:25:20 | Komentarze: 0
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.
-
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida