Słabe wyniki Mispolu

2008-05-26

Grupa Mispol, producent m.in. marki Agrovita, zarobiła netto w I kw. tylko 0,7 mln zł, w porównaniu do 3,6 mln zł rok wcześniej. W porównaniu z I kwartałem zeszłego roku ceny niektórych zbóż poszły w górę o 40-60 proc.

Zdrożały również flaki wieprzowe, które są podstawowym surowcem do produkcji dań gotowych. Spółka, aby utrzymać opłacalność produkcji, ratowała się podwyżkami cen wyrobów (większość weszła w życie 1 lutego). Ich efekt w wynikach finansowych będzie jednak widoczny dopiero w kolejnych kwartałach. Zarząd nie ujawnia prognoz na ten rok. Zapowiada jedynie, że przychody mogą wynieść 250-300 mln zł. Celem spółki jest osiągnięcie 8 proc. rentowności netto, ale dopiero za 2-3 lata. W zeszłym roku wynosiła 5,1 proc.

Źródło: Wiadomości Handlowe




Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?