Rynkowy sukces Żubrówki Białej
2011-03-04
15 listopada 2010 roku na krajowym rynku pojawiła się Żubrówka Biała. Pierwsze dane sprzedażowe pokazują, że było to najefektowniejsze wejście na rynek wódki w ostatniej dekadzie.
Osiągnięcie tak dobrych wyników było możliwe przede wszystkim dzięki połączeniu najwyższej jakości wódki z legendarną polską marką. Żubrówka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych polskich marek, stanowiąca na świecie swego rodzaju synonim polskości. Naturalnie czysta Żubrówka Biała jest wynikiem nowatorskiej technologii Polmosu Białystok wykorzystującej 6-krotną destylację i jedyną w Polsce platynową filtrację. Połączenie to bardzo szybko zyskało uznanie wśród konsumentów, a jego rezultatem jest wysoki udział w sprzedaży wódki oraz dynamiczna budowa sieci dystrybucji. Pod koniec stycznia 2011 roku Żubrówka Biała była dostępna w ponad 66 procentach wszystkich sklepów detalicznych sprzedających wódkę w Polsce (ponad 40 tysięcy placówek). Szczególnie dobrą pozycję osiągnęła w tzw. sklepach wielkoformatowych, czyli hipermarketach i supermarketach z wyłączeniem dyskontów, w których produkt nie jest dostępny. W tak zdefiniowanym rynku Żubrówka Biała osiągnęła udział wolumenowy na poziomie 9% i była drugą najlepiej sprzedającą się marką na rynku wódek czystych.
Wysoka sprzedaż osiągnięta została przy wąskim asortymencie produktowym w porównaniu do asortymentu marek głównych konkurentów. Rynkowe dane sprzedażowe za 2010 rok obejmują bowiem jedynie sprzedaż Żubrówki Białej w trzech wariantach gramaturowych: 0,5L, 0,7L oraz 0,1L.
„Żubrówka Biała jest unikalnym produktem na polskim rynku wódki. Dzięki wykorzystanej technologii cechuje się niespotykaną łagodnością i czystością, a wprowadzenie jej pod parasolem marki Żubrówka daje konsumentom pewność najwyższej jakości. To właśnie stanowi o jej konkurencyjności i daje świetne wyniki sprzedażowe oraz zwiększającą się sieć dystrybucji. Jesteśmy przekonani, że produkt będzie zdobywał coraz szersze grono konsumentów i w rezultacie stanie się liderem segmentu mainstream.” – komentuje William V. Carey, Prezes Grupy CEDC.
CEDC jest największym producentem wódki na świecie i największym zintegrowanym koncernem napojów spirytusowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W Polsce i Rosji produkuje takie marki jak m.in.: BOLS, Absolwent, Żubrówka, Żubrówka Biała, Soplica, Green Mark, Zhuravli, Parliament i Royal vodka. CEDC eksportuje obecnie swoej produkty na wiele światowych rynków na całym świeci, włącznie ze Stanami Zjednoczonymi, Anglią, Francją i Japonią.
CEDC jest wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i na Węgrzech. W Polsce, CEDC importuje wiele wiodących na świecie marek, w tym: wina Carlo Rossi, wina Concha y Toro, Metaxa Brandy, Remy Martin Cognac, Guinness, wina Sutter Home, Grant’s Whisky, Jagermeister, E&J Gallo, Jim Beam Burbon, Sierra Tequila, Teachers Whisky, Campari, Cinzano, Skyy Vodka i Old Smuggler. CEDC jest również wiodącym importerem napojów wysokoprocentowych i win z segmentu premium w Rosji.
- Aktualności
-
2021-01-11 14:59:07 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!