Przez filiżankę do serca – walentynkowe kompozycje marki Czas na Herbatę

2015-01-20

Dzień Zakochanych jak żaden inny sprzyja miłosnym uniesieniom, które sprawiają że codzienna rzeczywistość nabiera barw. Dlatego też walentynkowe wyznanie musi być nie tylko niezwykłe, ale powinna mu również towarzyszyć magiczna atmosfera. Niepowtarzalne kompozycje herbat marki Czas na Herbatę, takie jak nowość – unikatowe, herbaciane serduszko - staną się wyjątkowym upominkiem dla ukochanej osoby oraz pomogą podkreślić romantyzm przeżywanych wspólnie chwil.

Aromat miłości

Nieodłącznym atrybutem święta zakochanych jest serce. A gdyby tak nasz prezent w istocie nim był? Idea ta urzeczywistniona została za sprawą nowej, walentynkowej propozycji marki Czas na Herbatę. Ta stworzona specjalnie na okazję Dnia Zakochanych nowość, połączy w sobie ciche wyznanie miłości oraz bogate wrażenia smakowe. Ujęte w kształt serca, precyzyjnie sprasowane liście Zielonej Herbaty Yunnan, wzbogacone kojącą zmysły różaną nutą sprawią, że będziemy mogli oddać swe serce ukochanej osobie nie tylko w przenośni. Aby osiągnąć odpowiednie nasycenie smaku, herbaciane serduszko należy zalać wodą o temperaturze 80 oC, a po upływie 1-3 minut oddzielić rozwijające się liście od budzącego zmysły naparu.

Powszechnie wiadomo, że niezawodna droga do serca prowadzi przez żołądek. Niemniej równie żywe emocje potrafią w nas wzbudzić nie tylko wyrafinowane potrawy, ale i kompozycje niespotykanych aromatów. Z pewnością stanie się tak w momencie skosztowania ręcznie zwijanej kwitnącej zielonej herbaty marki Czas na Herbatę, zwanej „Kwiatem Miłości”. Jej niepozorny kształt sprawi w istocie dużą niespodziankę obdarowanej osobie. W czasie 7-9 minut parzenia w wodzie o temperaturze 80oC z małej kuleczki przekształci się bowiem w rozłożysty kwiat, uwalniając jednocześnie ukryty w jego wnętrzu słodki smak lichi. „Kwiat Miłości” stanie się niecodzienną alternatywą dla tradycyjnego bukietu, ciesząc nie tylko nasz wzrok, ale i podniebienie.

Z nutą romantyzmu

Choć będący poświadczeniem naszych uczuć prezent z pewnością sprawi przyjemność obdarowanej osobie, nie można zapomnieć o stworzeniu tego dnia szczególnie romantycznej atmosfery. Magiczny klimat wieczornej kolacji pozwoli podkreślić kompozycja „Spacer kochanków” marki Czas na Herbatę, który zabierze nas w pełną przygód podróż do zaczarowanej krainy aromatów, bez konieczności opuszczania przytulnego zacisza własnego domu. Już sam rytuał przyrządzania wprawi każdego w przyjemny nastrój, za sprawą barwnych cukrowych serduszek wplecionych pomiędzy liście czarnej herbaty. Intensywny napar uzyskamy zanurzając łyżeczkę kompozycji „Spacer kochanków” na czas 3 minut w 200 ml wody o temperaturze 95oC.

Przygotowane specjalnie z myślą o celebrowaniu Dnia Zakochanych herbaty marki Czas na Herbatę pozwolą nam poczuć się wyjątkowo nie tylko w walentynkowy wieczór, ale i każdego dnia, dzięki jednej filiżance, wprawią nas w bardzo romantyczny nastrój.



Herbata „Serduszko” marki Czas na Herbatę

Cena: ok. 5,90 zł/szt.

„Kwiat Miłości” marki Czas na Herbatę

Cena: 73,90 zł/100g

Kompozycja „Spacer kochanków” marki Czas na Herbatę

Cena: 19,90 zł/100g



Progressive to firma, która istnieje na rynku od 1997 r. i jest właścicielem marki CZAS NA HERBATĘ. Od początku swojej działalności specjalizuje się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych, a także akcesoriów do jej parzenia i przechowywania. W ofercie znajdują się herbaty czarne, zielone, białe, czerwone, kwitnące, autorskie oraz kompozycje owocowe. W składzie herbat znajdują się wyłącznie składniki naturalne najwyższej jakości.
Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci sklepów stacjonarnych w całej Polsce (23 sklepy firmowe i 71 sklepów franchisowych) oraz sklepu internetowego www.czasnaherbate.net. Firma posiada również sklep w Hiszpanii.

Progressive Agata Szurlej

ul. Sosnowiecka 5

52-008 Wrocław

tel.: 71 340 04 23

e-mail: biuro@herbata.net

www.czasnaherbate.net




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations