Promocja kaw rozpuszczalnych Tchibo. Codziennie 6000 zł do rozpuszczenia

2009-09-01

Od września rusza wielka promocja kaw rozpuszczalnych Tchibo. Z okazji 60-tych urodzin firmy konsumenci przez 60 dni będą mogli codziennie wygrać 6 000 zł. W wielkim finale spośród wszystkich uczestników rozlosowana zostanie nagroda główna w wysokości 60 000 zł.

Promocja konsumencka kaw rozpuszczalnych Tchibo jest kolejną odsłoną kampanii
z okazji 60-lecia firmy. Konsumenci przez 60 dni będą mogli codziennie wygrać
6 000 zł. W wielkim finale, spośród wszystkich uczestników, wylosowana zostanie jedna nagroda główna w wysokości 60 000 zł. Promocja trwa od 1 września do 30 października. Ma prosty mechanizm, zachęcający do codziennego uczestnictwa i umożliwiający zdobycie nagród w każdym dniu promocji.

Kawy rozpuszczalne Tchibo, biorące udział w promocji, oznakowane są specjalną naklejką umieszczoną na etykiecie. W środku naklejek promocyjnych znajduje się unikalny kod, który należy wysłać SMS-em na wskazany numer. Za pośrednictwem SMS-a zwrotnego konsument dowie się czy wygrał nagrodę dnia – 6 000 zł. Dodatkowo, każdy nadesłany SMS weźmie udział w losowaniu nagrody głównej – 60 000 zł!

Promocją konsumencką objęte są kawy rozpuszczalne z naklejką promocyjną: Tchibo Exclusive (100 g, 200 g), Tchibo Exclusive Mild (100 g, 200 g), Tchibo Gold Selection (100 g, 200 g), Tchibo Family Classic (100 g, 200 g), Tchibo Family Intense (200 g), Tchibo Family Mild (200 g).

Promocja wpierana jest silną kampanią w mediach (reklama telewizyjna i w Internecie) oraz na terenie sklepów (materiały POSM).






Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?