Dodaj ofertę za darmo

Produkty POSTI nagrodzone w konkursie „Złoty Paragon 2011”

2011-06-09

Firma POSTI, działający od ponad 50 lat producent herbat, po raz kolejny zyskała potwierdzenie wysokiej pozycji swoich produktów na polskim rynku. Aż trzy produkty z jej szerokiej oferty zostały wyróżnione w ogólnopolskim konkursie „Złoty Paragon 2011”.

„Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich” to pierwsza edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik „Hurt i Detal”. Jego celem było wyłonienie najlepszych produktów na rynku FMCG w 2010 roku. Konkurs miał kształt badania ankietowego, przeprowadzonego wśród czytelników pisma pod nadzorem agencji badawczej. Badaniem objęto sklepy różnego formatu z całej Polski. Wziąć w nim udział mogły nie tylko nowości, ale również wszystkie produkty, które znajdowały się na półkach sklepowych w 2010 roku. W efekcie do rywalizacji w ponad 50 kategoriach stanęło blisko 350 produktów. Wręczenie nagród oraz wyróżnień odbyło się 26 maja w warszawskim Teatrze Capitol.

Trzy herbaty na podium
Dzięki głosom czytelników na podium stanęły aż trzy produkty firmy POSTI, potwierdzając tym samym wysoką pozycję firmy na polskim rynku herbat. Największy sukces odniósł jeden z głównych produktów firmy – Zielona Herbata liściasta, zdobywając pierwsze miejsce i statuetkę Złoty Paragon 2011 w kategorii „Lider sprzedaży – herbaty białe, zielone i czerwone”. Dwa inne produkty POSTI – czarna herbata Yunan liściasta oraz ziołowa herbatka Mięta otrzymały wyróżnienia w kategoriach dla herbat czarnych aromatyzowanych oraz owocowych, ziołowych i funkcjonalnych.
- Wierzymy, że sukces nagrodzonych herbat wpłynie na umocnienie ich dotychczasowej pozycji na rynku oraz – w nieco szerszej perspektywie – wesprze sprzedaż pozostałych produktów z naszego portfolio – mówi Grażyna Słowak, Prezes PHW „POSTI” S.A.
Wszystkie wyróżnione herbaty biorą również udział w programie znakowania produktów „Wiem, co wybieram”, ułatwiającym konsumentom dokonywanie odpowiednich wyborów żywieniowych.

Herbaty z sukcesem

„Złoty Paragon 2011” to jedno z wielu wyróżnień, potwierdzających silną pozycję produktów firmy POSTI na polskim rynku oraz ich popularność wśród konsumentów. Już w roku 2004 Certyfikat Konsumencki „Najlepsze w Polsce” uzyskała herbata Ex POSTI – pierwsza w Polsce herbata ekspresowa. Rok 2010 również był pełen sukcesów - „Przebojem FMCG 2010” mianowana została linia herbat funkcjonalnych dla kobiet Fitea, a „Laurem Konsumenta Odkrycie 2010” nagrodzono linię herbatek dla dzieci Herbusie. Wszystkie herbaty marki POSTI otrzymały w tym samym roku wyróżnienie „Dobry Produkt Wybór Konsumentów 2010”.

Przedsiębiorstwo Handlowo – Wytwórcze „POSTI” S.A. powstało w 1953 roku, z biegiem czasu stając się jednym z najbardziej uznanych polskich producentów oraz dystrybutorów herbat na rynku polskim. Przez blisko 60 lat firma doskonaliła się w swym „rzemiośle” i te lata doświadczeń odzwierciedlają się dziś w umiejętności tworzenia prawdziwie dobrych produktów, o uczciwej i korzystnej dla konsumenta relacji między jakością a ceną.

Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a jej produkcja przebiega w dwóch zakładach, zlokalizowanych w Kałuszynie i Gnieźnie. Oba zakłady posiadają najnowocześniejszy w Polsce park maszynowy do konfekcjonowania herbat.

W 1968 roku w gdyńskiej fabryce POSTI wyprodukowano pierwszą w Polsce herbatę ekspresową, która produkowana jest aż do dziś jako herbata ekspresowa „Ex”. POSTI rozpropagowała również w Polsce wiele egzotycznych herbacianych odmian, takich jak Yunan, Madras, Assam czy Earl Grey. Jako pierwsza na polskim rynku rozpoczęła produkcję herbat ekspresowych w okrągłych saszetkach.
Firma korzysta z dostaw najlepszego surowca z Indii, Cejlonu, Chin oraz innych części świata, a na straży jakości jej herbat stoi doświadczony tester oraz wykwalifikowany zespół ds. rozwoju produktu. W ofercie handlowej POSTI wyróżniają się herbaty koneserskie, stanowiące wyjątkowe mieszanki herbaciane z całego świata – Earl Grey, Madras, Yunan, Assam oraz herbaty zielone, wśród których najcenniejszym produktem jest Zielona herbata liściasta. W odpowiedzi na wymagania klientów firma wprowadziła również nowe linie produktowe: herbatki funkcjonalne Fitea, Grzańce – herbatki rozgrzewające, a także herbatki dla dzieci Herbusie.

Od 2002 roku POSTI stosuje system kontroli wewnętrznej ilości towaru paczkowanego oznaczonego znakiem „e”. Od 2006 roku produkcja odbywa się pod kontrolą zintegrowanego systemu ISO-HACCP. W 2004 roku firma POSTI otrzymała Certyfikat Konsumencki „Najlepsze w Polsce” dla herbaty ekspresowej „Ex”, natomiast herbata Yunan wygrała Konsumencki test herbat ekspresowych. W 2010 roku linia herbatek dla kobiet Fitea otrzymała tytuł „Przebój FMCG 2010”, a herbatki dla dzieci Herbusie otrzymały godło „Laur Konsumenta Odkrycie 2010”. Wszystkie herbaty marki Posti otrzymały wyróżnienie „Dobry Produkt Wybór Konsumentów 2010”.





Aktualności

2018-10-09 13:05:17 | Komentarze: 0

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

Cykoria Liderem Polskiego Biznesu

Wielkanoc po Chrzanowsku

Kolejne Święta za pasem

CYKORIA ambitnie w 2016 roku