Dodaj ofertę za darmo

Produkty Marwit docenione w prestiżowych konkursach

2018-02-21

Spółka Marwit została uhonorowana trzema prestiżowymi nagrodami. Firma zdobyła tytuły SuperBrands Polska Marka 2018, Jakość Roku 2017 w kategorii produkt, a także Gazeli Biznesu.

SuperBrands to największe niezależne badanie polskich marek, w którym kluczowym kryterium jest współczynnik poleceń danego brandu. Laureatów konkursu wyłania się co roku na podstawie analizy opinii 10 tysięcy konsumentów. W badaniu określa się siłę marki, liczbę jej poleceń oraz odradzeń. Marwit został wyróżniony tytułem SuperBrands Polska Marka 2018 w kategorii „Napoje – soki, nektary i napoje owocowe”.

Produkty Marwit uhonorowano też Europejskim Certyfikatem Jakość Roku 2017. Tytuł nadawany na podstawie wieloetapowej weryfikacji to efekt docenienia wszystkich wyrobów marki – świeżych soków, surówek, zup, sałat „1,2,3”, „Marwitek” oraz smoothie.

Dużym osiągnięciem jest również uplasowanie się spółki w rankingu najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce – Gazele Biznesu. Zestawienie przygotowywane przez „Puls Biznesu” uwzględnia firmy, które m.in. istnieją na rynku nieprzerwanie od ponad trzech lat i notują wzrost przychodów w badanym okresie.

- To ogromne wyróżnienie i wielki powód do dumy. Przyznane nagrody motywują nas jednocześnie do dalszej pracy i sprostania wymaganiom klientów. Od lat udowadniamy, że docenianie naszej firmy nie jest dziełem przypadku. Traktujemy te nagrody również jako wyzwanie – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik ds. Marketingu.

Marwit Sp. z o.o. to największy producent świeżych soków w Polsce. Firma istnieje na rynku od 1993 roku. Jest właścicielem takich marek jak Marwit, Witmar oraz Ogrody Natury. W przeszłości uhonorowano ją takimi nagrodami jak „Złota Kareta” i tytułem „Teraz Polska”. Marwit został też liderem wśród producentów soku w rankingu Równi w Biznesie przygotowywanym przez Polską Izbę Handlu.




2018-05-28 14:40:41 | Komentarze: 0

WYNIKI BADANIA "POLACY NA WYNOS"

Jak pokazują dane PizzaPortal.pl, Polacy najchętniej zamawiają on-line pizzę wraz z napojem – konkretnie pizzę capricciosa, a do picia Coca-Cola. Według statystyk serwisu to najczęściej wybierany duet w dostawie. Jakie jeszcze połączenia smaków lubimy i jak różnią się nasze gusta kulinarne w zależności od miejsca zamieszkania?

Nowy hit – sok z jarmużu! Uznane za superfood warzywo jedną z nowości marki Witmar

Słodka czy ostra – wybierz Kielecką!

Illy i Ishida Europe - wyborna kawa na start

Oskoła w kuchni

Przezroczysta Galaretka deserowa Delecta bez żelatyny

Henkell i Freixenet łączą siły

Szybki, elastyczny, dokładny – „głodny potwór” firmy ISHIDA

Wielkanocny koszyczek pełen symboli

Brzoza – drzewo o niezwykłych właściwościach