Produkt Roku 2010 i Korona Turystyki 2010 dla produktów Hortex

2010-12-16

Już po raz szósty Reader’s Digest przyznał certyfikaty Produkt Roku – Wybór Czytelników, które otrzymały najpopularniejsze wśród czytelników miesięcznika produkty. W tym roku ten zaszczytny tytuł zdobyły zarówno soki jak i mrożonki Hortex. Ponadto soki Hortex zostały wyróżnione nagrodą Korona Turystyki 2010 przyznawaną najlepszym markom i produktom w branży turystycznej w plebiscycie magazynu i portalu Polska Wita.

Produkt Roku 2010
Certyfikat Produkt Roku – Wybór Czytelników przyznawany jest na podstawie badania prowadzonego wśród czytelników magazynu Reader’s Digest. W tym roku do udziału w nim zaproszono 40 000 osób, do których wysłano ankietę. Uczestnicy badania poproszeni zostali o wskazanie najczęściej kupowanych produktów z 60 kategorii. O zwycięstwie w plebiscycie Produkt Roku – Wybór Czytelników decydował spontaniczny, niczym niesugerowany wybór konsumenta.
Produkty Hortex zostały laureatem konkursu w dwóch kategoriach soki oraz mrożonki.

Korona Turystyki 2010
Nagroda Korona Turystyki 2010 przyznawana jest przez redakcję magazynu i portalu internetowego Polska Wita na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród czytelników. W badaniu respondenci proszeni byli o wskazanie najlepszej marki produktów i usług turystycznych w 40 kategoriach.

W kategorii soki i napoje Hortex otrzymał największą ilość głosów czytelników - ponad 30 procent otrzymując jednocześnie wyróżnienie Korona Turystyki 2010.