Produkt Roku 2010 i Korona Turystyki 2010 dla produktów Hortex

2010-12-16

Już po raz szósty Reader’s Digest przyznał certyfikaty Produkt Roku – Wybór Czytelników, które otrzymały najpopularniejsze wśród czytelników miesięcznika produkty. W tym roku ten zaszczytny tytuł zdobyły zarówno soki jak i mrożonki Hortex. Ponadto soki Hortex zostały wyróżnione nagrodą Korona Turystyki 2010 przyznawaną najlepszym markom i produktom w branży turystycznej w plebiscycie magazynu i portalu Polska Wita.

Produkt Roku 2010
Certyfikat Produkt Roku – Wybór Czytelników przyznawany jest na podstawie badania prowadzonego wśród czytelników magazynu Reader’s Digest. W tym roku do udziału w nim zaproszono 40 000 osób, do których wysłano ankietę. Uczestnicy badania poproszeni zostali o wskazanie najczęściej kupowanych produktów z 60 kategorii. O zwycięstwie w plebiscycie Produkt Roku – Wybór Czytelników decydował spontaniczny, niczym niesugerowany wybór konsumenta.
Produkty Hortex zostały laureatem konkursu w dwóch kategoriach soki oraz mrożonki.

Korona Turystyki 2010
Nagroda Korona Turystyki 2010 przyznawana jest przez redakcję magazynu i portalu internetowego Polska Wita na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród czytelników. W badaniu respondenci proszeni byli o wskazanie najlepszej marki produktów i usług turystycznych w 40 kategoriach.

W kategorii soki i napoje Hortex otrzymał największą ilość głosów czytelników - ponad 30 procent otrzymując jednocześnie wyróżnienie Korona Turystyki 2010.





Aktualności

2019-07-11 10:21:24 | Komentarze: 0

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

Cykoria Liderem Polskiego Biznesu

Wielkanoc po Chrzanowsku