Produkcja Brześcia dla marek własnych wzrosła o 40%

2015-02-11

Współpraca z dziesięcioma sieciami handlowymi, w tym dostarczanie siedmiu z nich produktów w ich markach własnych – takim bilansem na początku 2015 roku może pochwalić się Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć, który prognozuje dalszy rozwój w segmencie „private label”.

Współpraca z dziesięcioma sieciami handlowymi, w tym dostarczanie siedmiu z nich produktów w ich markach własnych – takim bilansem na początku 2015 roku może pochwalić się Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć, który prognozuje dalszy rozwój w segmencie „private label”.

W Polsce z roku na rok wzrasta popyt na produkty z tego właśnie segmentu. Polacy przekonują się, że wyroby te wcale nie są jakościowo gorsze od tych uznawanych za markowe, a przy tym cenowo prezentują się względem nich bardzo atrakcyjnie. Najlepszym tego dowodem są wyniki ostatnich badań Nielsena, według których Polacy na produkty marek własnych wydają już 21 mld zł rocznie. Co czwarty produkt w zakupowym koszyku posiada na swojej etykiecie logo sieci handlowej.

Większa produkcja dla marek własnych

Przykładem coraz silniejszego zainteresowania produktami marek własnych jest firma Brześć, która z roku na rok może pochwalić się coraz większą liczbą nawiązanych kooperacji z sieciami handlowymi. Dość powiedzieć, że w analogicznym okresie trzy lata temu producent wyrobów cukierniczych dostarczał swoje produkty w marce własnej tylko jednej sieci handlowej.

Rok temu produkty Brześcia można było znaleźć już w sześciu sieciach handlowych, z czego w pięciu z nich pod marką własną tychże sieci. Obecnie firma współpracuje już z dziesięcioma sieciami, a w siedmiu z nich wyroby Brześcia pojawiają się jako „private labels”.

„Obserwujemy zauważalny wzrost zainteresowania Polaków markami własnymi w segmencie spożywczym. Popyt nakręca podaż, wobec czego na przestrzeni ostatnich trzech lat produkcja naszych wyrobów dla marek własnych sieci handlowych wzrosła aż o 40%. Mogę zapewnić, że na tym nie poprzestaniemy, ponieważ już teraz prowadzimy rozmowy z kolejnymi supermarketami” – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy firmy Brześć.

Dalsza zagraniczna ekspansja

Firma Brześć nie ogranicza się do produkcji marek własnych dla sieci handlowych tylko w Polsce. Dużą część eksportu firmy stanowią wyroby, które zagranicą są sprzedawane w markach własnych tamtejszych sieci handlowych. Perspektywy na najbliższe miesiące także zapowiadają się bardzo optymistycznie, bowiem trwają rozmowy z potencjalnymi kontrahentami z krajów Europy Zachodniej.

Za granicą doceniane są polskie wyroby o produkcji wysokiej jakości, a także te atrakcyjne pod względem formy, jak chociażby słomka czy groszek ptysiowy.

Źródło: Brześć





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?