Prima Guaranesa w prasie codziennej

2006-07-03

W czerwcu Prima Guaranesa – kawa z dodatkiem guarany – zagości na łamach prasy codziennej. Reklamy Primy Guaranesy pojawią się w „Gazecie Wyborczej” i „Dzienniku”. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów OMD Media Direction.

Ten etap kampanii „Efekt Guarantowany” obejmie prasę codzienną. Reklamy Primy Guaranesy – kawy z dodatkiem guarany pojawią się w „Dzienniku” (dodatek „Kultura”)
i „Gazecie Wyborczej” (dodatek „Co Jest Grane”). Kreacja reklam nawiązują do treści obu dodatków. „Nie zaśniesz nawet czekając na Godota”, „Gdy proszona kolacja przeciąga się do późnej nocy”, „Śpiąca królewna mogła łatwo uniknąć swojego losu”, „Szekspirowi przyśnił się Sen nocy letniej, gdy zabrakło mu Guaranesy” – to kilka ze sloganów, które w lekki i dowcipny sposób podkreślają pobudzające działanie Primy Guaranesy. „Oryginalna i zabawna kreacja, połączona tematycznie z miejscem emisji – dodatkami „Kultura” i „Co Jest Grane”, ma przyciągnąć czytelników i zachęcić ich do spróbowania Primy Guaranesy” – podkreśla Kamila Hadyniak, Brand Manager, Przedsiębiorstwo Prima S.A.
Grupę docelową kampanii stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 – 35 lat, mieszkający w miastach powyżej 50.000 mieszkańców, z minimum średnim dochodem i wykształceniem. Są to ludzie, którzy zaczynają życie osobiste i zawodowe „na własny rachunek”, są aktywni, nowocześni, ambitni i dynamiczni, a także otwarci na nowości i innowacyjne propozycje, takie jak kawa z dodatkiem guarany, czyli Cafe Prima Guaranesa.

Dossier produktu:
Cafe Prima Guaranesa

Prima Guaranesa to wyjątkowa kompozycja wysokiej jakości ziaren kawy z dodatkiem guarany, która dzięki naturalnym właściwościom pobudzającym ciało i umysł, poprawia koncentrację i dodaje energii.
Prima Guaranesa dostępna jest w dwóch wariantach:
Kawa mielona 250 g – cena 6,99
Kawa rozpuszczalna 100 g – cena 8,99