Prima Guaranesa w prasie codziennej
2006-07-03
W czerwcu Prima Guaranesa – kawa z dodatkiem guarany – zagości na łamach prasy codziennej. Reklamy Primy Guaranesy pojawią się w „Gazecie Wyborczej” i „Dzienniku”. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów OMD Media Direction.

i „Gazecie Wyborczej” (dodatek „Co Jest Grane”). Kreacja reklam nawiązują do treści obu dodatków. „Nie zaśniesz nawet czekając na Godota”, „Gdy proszona kolacja przeciąga się do późnej nocy”, „Śpiąca królewna mogła łatwo uniknąć swojego losu”, „Szekspirowi przyśnił się Sen nocy letniej, gdy zabrakło mu Guaranesy” – to kilka ze sloganów, które w lekki i dowcipny sposób podkreślają pobudzające działanie Primy Guaranesy. „Oryginalna i zabawna kreacja, połączona tematycznie z miejscem emisji – dodatkami „Kultura” i „Co Jest Grane”, ma przyciągnąć czytelników i zachęcić ich do spróbowania Primy Guaranesy” – podkreśla Kamila Hadyniak, Brand Manager, Przedsiębiorstwo Prima S.A.
Grupę docelową kampanii stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 – 35 lat, mieszkający w miastach powyżej 50.000 mieszkańców, z minimum średnim dochodem i wykształceniem. Są to ludzie, którzy zaczynają życie osobiste i zawodowe „na własny rachunek”, są aktywni, nowocześni, ambitni i dynamiczni, a także otwarci na nowości i innowacyjne propozycje, takie jak kawa z dodatkiem guarany, czyli Cafe Prima Guaranesa.
Dossier produktu:
Cafe Prima Guaranesa
Prima Guaranesa to wyjątkowa kompozycja wysokiej jakości ziaren kawy z dodatkiem guarany, która dzięki naturalnym właściwościom pobudzającym ciało i umysł, poprawia koncentrację i dodaje energii.
Prima Guaranesa dostępna jest w dwóch wariantach:
Kawa mielona 250 g – cena 6,99
Kawa rozpuszczalna 100 g – cena 8,99
- Aktualności
-
2021-01-20 08:25:20 | Komentarze: 0
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.
-
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida