Premium Brand 2020 – wystartowała XV edycja badania reputacji marek

2020-03-17

Ruszyła XV edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do badania potrwa do 8 maja 2020. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów. Partnerem Medialnym – multimedialna agencja informacyjna Newseria.

Premium Brand w ramach corocznego badania analizuje poziom reputacji ponad 200 marek i firm
w 20 kategoriach przypisanych produktom i usługom. Co roku na podstawie opinii 10 000 konsumentów wyłaniamy marki i firmy, które cieszą się wysoką reputacją na tle rynku.
Reputacja marki badana jest na kilku wskaźnikach: zaufanie do marki, referencja (lojalność wobec marki), atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne (CSR) i wizerunek firmy jako pracodawcy. Badanie przeprowadzane jest autorską metodą zaprojektowaną przez dr hab. Dominikę Maison, prof. UW, znaną i cenioną ekspert od badań rynku i reklamy. Stworzony przez nią system na podstawie opinii konsumentów oblicza wskaźnik reputacji w zakresie od 1 do 100 punktów. Każda z firm lub marek, która uzyska powyżej 60 punktów otrzyma tytuł Marki/Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand.
Projekt ukierunkowany jest wspomaganie firm w zakresie działań promocyjnych, a uzyskane informacje w oferowanym przez nas szczegółowym raporcie są bardzo cenną informacją na temat tego, jak dana marka jest postrzegana przez obecnych i potencjalnych klientów.
Zgłoszenia marki lub firmy do udziału w badaniu można dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej projektu http://www.premiumbrand.com.pl/.
Badanie prowadzi: agencja badawcza Maison&Partners na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna
Organizator: Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”

Źródło: Kolterman Media Communications





2021-07-14 13:09:24 | Komentarze: 0

Smaczny powód do świętowania – Międzynarodowy Dzień Frytek!

13 lipca to data, którą powinien zapamiętać każdy wielbiciel dobrego jedzenia. Tego dnia przypada bowiem Międzynarodowy Dzień Frytek, czyli jedno z najsmaczniejszych świąt w roku. Z tej okazji warto oddać się celebracji i sięgnąć po ziemniaczany rarytas, który podbił serca milionów ludzi. Frytki to jedna z najpopularniejszych pozycji w menu McDonald’s® na całym świecie. Tylko w 2020 r. w Polsce sprzedawano ponad 144 mln opakowań frytek – ułożone w linii prostej sięgnęłyby z ziemi do księżyca. Niezależnie od tego, w której restauracji McDonald’s zostały kupione – frytki z Maka zawsze są robione w 100% z ziemniaków z polskich pól.

Koral wprowadza pierwsze w Polsce lody stworzone z Youtuberami!

Błonnik i jego właściwości prozdrowotne w produktach PanPiek

Błonnik pokarmowy w bułce pszennej PanPiek

Błonnik pokarmowy jako prozdrowotny składnik diety

Błonnik pokarmowy i korzyści z jego stosowania w bułce pszennej

Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida

Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”

Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych

Szczypta wiedzy o pieprzach