"Prawie wszystko się zmienia" - nowa kampania telewizyjna marki Żywiec

2009-04-27

27 kwietnia br. rusza emisja najnowszych filmów reklamowych piwa Żywiec. Dwa nowe spoty prezentowane będą w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Nowe spoty stanowią część działań komunikacyjnych marki Żywiec, rozpoczętych 1 kwietnia br. ogólnopolską kampanią outdoorową w największych miastach Polski. Poszczególne elementy prowadzonej kampanii łączy koncepcja trwałych wartości i niezmiennej jakości piwa Żywiec w kontekście zmieniającego się świata. Każda z dwóch 30-sekundowych reklam piwa Żywiec składa się z sekwencji połączonych ze sobą historii, pokazujących ewoluujący świat. Główny bohater prowadzi widza przez kolejne sceny z codziennego życia, skłaniając do refleksji nad zmiennością tego, co nas otacza – historii, sposobu myślenia, tempa życia, sztuki, muzyki i technologii. Całość zwieńczona jest przesłaniem: „prawie wszystko się zmienia, ale najwyższa jakość i najlepszy smak Żywca pozostają niezmienne”. Ideałów się przecież nie zmienia.

„Zależało nam, aby nowa reklama akcentowała pozycję Żywca jako marki o ponadczasowej jakości. Formuła nowego spotu ma podkreślać, że Żywiec nie poddaje się chwilowym trendom, niezmiennie symbolizując klasę i gwarantując najlepszy smak. Ta niezmienność wnętrza wynikająca z wieloletniego doświadczenia, tak ważnego dla powstania najwyższej jakości piwa, jest podstawową wartością docenianą przez konsumentów naszej marki. W szybko zmieniającym się świecie potrzebujemy stałych wartości i pewnych wyborów. Takim wyborem jest Żywiec. To piwo naszych czasów, współczesne. Dlatego fabuła została osadzona w codziennych wątkach i krajobrazach naszego nowoczesnego, szybko biegnącego życia” – komentuje Szymon Dobrzyński, Dyrektor ds. Marketingu Marek Premiowych.

Najnowsza kampania telewizyjna Żywca prezentowana będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych przez kilka najbliższych miesięcy. Poprzedzająca ją ogólnopolska kampania outdoorowa potrwa do końca kwietnia br.

Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, spoty wyreżyserował Paweł Borowski, zaś za produkcję filmową odpowiada Opus Film. Kampanię telewizyjną zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Optimedia, a kampanię outdoorową – dom mediowy Media Concept.

Grupa Żywiec S.A. jest jednym z największych producentów piwa w Polsce oraz częścią Grupy Heineken. Rocznie sprzedajemy pow. 13 mln hl piwa produkowanego w naszych pięciu browarach (Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku i Cieszynie). Najważniejsze marki Spółki to Żywiec, Heineken, Warka, Strong i Tatra. Marką flagową Grupy jest Żywiec – pierwsze piwo premium i największe piwo eksportowe Polski, sprzedawane za granicą od stu lat, obecnie w ponad 20 krajach świata. Ważną część naszego portfolio stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Prowadzimy również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Fischer, Murphy’s) i polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter i Freeq w trzech odmianach). W Browarze Zamkowym w Cieszynie warzymy unikalną metodą otwartej fermentacji piwo Brackie, niezwykle cenione przez koneserów. Grupa Żywiec S.A. zatrudnia ponad 6000 osób.

Odpowiedzialne spożycie alkoholu. Istotnym elementem funkcjonowania Grupy Żywiec S.A. są działania na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Grupa Żywiec aktywnie realizuje i wspiera projekty edukacyjne dotyczące zagrożeń i skutków nieodpowiedzialnego spożywania alkoholu (m.in. „Pijani kierowcy wiozą śmierć”, „Alkohol-nieletnim dostęp wzbroniony”, „Prowadzący-niepijący”, „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”. Grupa Żywiec prowadzi także aktywną politykę promowania odpowiedzialnego spożywania piwa poprzez udzielanie porad i informacji. Strona www.odpowiedzialnie.pl zawiera szereg informacji poświęconych zagadnieniom odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Dostarcza odpowiedzi na pytania, jak należy rozumieć pojęcie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, czym jest alkohol i co powoduje, a także weryfikuje popularne mity związane ze spożywaniem alkoholu.




Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?