Dodaj ofertę za darmo

Poznaj Ogrody Natury w nowej odsłonie!

2018-02-23

Soki marki Ogrody Natury trafiły do sklepów w zupełnie nowej odsłonie. Tradycyjny smak, przywołujący wspomnienia domowych przetworów z babcinej spiżarni, podkreślają teraz wygodna butelka z etykietą w ekologicznym stylu.

- Chcemy zwrócić uwagę klientów na stuprocentową zawartość soku w naszych produktach. Jest to wyraźna informacja, że proponujemy zdrowe wyroby najwyższej jakości – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik ds. Marketingu Marwit Sp. z o.o - W sokach Ogrody Natury znajdziemy wszystko, co najlepsze w warzywach i owocach. Nowe opakowanie ma uświadomić klientowi, że trafił do niego produkt, który dostarczy mu wielu cennych dla zdrowia składników.

Soki 100% od kilku lat cieszą się w Polsce uznaniem. Z roku na rok rośnie spożycie tego typu produktów, co jest efektem m.in. mody na zdrowy styl życia. Stuprocentowe soki owocowe i warzywne są źródłem wielu witamin. Stanowią bogate urozmaicenie codziennej diety i mogą pomóc np. w zwalczaniu infekcji.

Jako pierwszy po liftingu do sprzedaży trafił stuprocentowy sok z jabłek i jeżyn, bogaty m.in. w antocyjany, które poprawiają pamięć i koncentrację. W tym samym czasie na sklepowych półkach pojawił się również odmieniony nektar z czarnej porzeczki, który stanowi bogate źródło witaminy C odpowiedzialnej za działanie układu odpornościowego. Na rynek wprowadzone zostały też odświeżone soki z jabłek, grejpfruta oraz jabłek i aronii. Pozostałe smaki sukcesywnie pojawiać się będą w sprzedaży w następnych tygodniach.

Soki z pomarańczy, jabłek i grejpfrutów są produktami NFC (z ang. not from concentrate), co oznacza, że uzyskano je bezpośrednio z owoców, a nie zagęszczonego koncentratu. Taka technologia wytłaczania soku nie utlenia najbardziej wartościowych składników produktu bazowego, czyli witamin i polifenoli.

- Soki marki Ogrody Natury nie są dosładzane. Mają tyle cukru, ile naturalnie występuje w owocach, z jakich są wytłaczane. To smaczny, a przy tym zdrowy dodatek do naszej codziennej diety – dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.





2018-05-28 14:40:41 | Komentarze: 0

WYNIKI BADANIA "POLACY NA WYNOS"

Jak pokazują dane PizzaPortal.pl, Polacy najchętniej zamawiają on-line pizzę wraz z napojem – konkretnie pizzę capricciosa, a do picia Coca-Cola. Według statystyk serwisu to najczęściej wybierany duet w dostawie. Jakie jeszcze połączenia smaków lubimy i jak różnią się nasze gusta kulinarne w zależności od miejsca zamieszkania?

Nowy hit – sok z jarmużu! Uznane za superfood warzywo jedną z nowości marki Witmar

Słodka czy ostra – wybierz Kielecką!

Illy i Ishida Europe - wyborna kawa na start

Oskoła w kuchni

Przezroczysta Galaretka deserowa Delecta bez żelatyny

Henkell i Freixenet łączą siły

Szybki, elastyczny, dokładny – „głodny potwór” firmy ISHIDA

Wielkanocny koszyczek pełen symboli

Brzoza – drzewo o niezwykłych właściwościach