Polska wódka Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka na pierwszym miejscu listy „Millionaires 2010”!

2010-07-14

Ogłoszony właśnie ranking ekskluzywnego Klubu Milionerów potwierdził fakt, że Polacy wybrali Czystą de Luxe Żołądkową Gorzką na swoją ulubioną wódkę czystą. W tym roku ta marka znalazła się na pierwszym miejscu listy najszybciej rosnących wódek pod względem sprzedaży na świecie (wymóg – sprzedaż ponad miliona 9-litrowych skrzynek).

Popularna w Polsce Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka produkowana w Lublinie na liście milionerów zajęła pierwsze miejsce w kategorii najszybciej rosnących wódek pod względem sprzedaży.

Zdaniem producenta, swój sukces Czysta De Luxe Żołądkowa Gorzka zawdzięcza przede wszystkim doskonałej jakości. Na każdym etapie produkcji, począwszy od składników, aż po końcowe etapy powstawania – najwyższa jakość jest głównym czynnikiem, w którym należy upatrywać ogromnego sukcesu sprzedażowego jakim może pochwalić się Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka. Warto dodać, że alkohol ten jest doceniany nie tylko przez konsumentów, którzy spośród bogatej oferty wódek czystych wybierają właśnie Czystą de Luxe. Jury prestiżowych konkursów alkoholowych przyznało potwierdziło, że produkt ten nie ma sobie równych w kategorii wódek czystych. Świadczą o tym, medale, przyznawane temu trunkowi w międzynarodowych konkursach alkoholowych, m.in. ubiegłoroczny Vodka Masters – gdzie ogłoszono ją najlepszą wódką na świecie, pochodzącą z Europy Wschodniej, srebro w konkursie iTQi w 2008, czy brąz i tytuł Best Standard Vodka w konkursie Drinks International.

Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży pozyskanych i sprawdzonych na zlecenie Drinks International, wykonanych przez Euromonitor Int. Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?