Polska Izba Opakowań na targach PAKFOOD 2013

2013-10-08

Tegoroczne Targi Opakowań dla Przemysłu Spożywczego PAKFOOD oraz Międzynarodowe Targi Żywności POLAGRA FOOD (MTP, 23-26 września) stanowiły bardzo dobrą okazję do zaprezentowania krajowego przemysłu opakowań, firm zrzeszonych w Polskiej Izbie Opakowań oraz samej Izby, jej zadań i działalności.

Jak się wydaje okazja ta została w pełni i bardzo udanie wykorzystana. Sprzyjał temu dobrze zrealizowany, bogaty program udziału Izby w targach PAKFOOD. Przypomnijmy zatem co złożyło się na ten program.

Po pierwsze, Izba była organizatorem zbiorowego stoiska, na którym swoje oferty wystawiły firmy: ARTBOX; COBRO – Instytut Badawczy Opakowań; EUROPAL; JS HAMILTON; PAKMAR, oraz, realizowany pod patronatem Izby, międzynarodowy projekt badawczy SoLaPack.

Po drugie, obok zbiorowego stoiska funkcjonował Salon Promocji Polskiej Izby Opakowań, w ramach którego swoje oferty zaprezentowały firmy Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych (CBIMO); ENTRO Holdings; Instytut Wzornictwa Przemysłowego; KABADO oraz Kancelaria Rzeczników Patentowych M. Zielińska-Łazarowicz, J. Markieta Sp. p.;

Po trzecie
, w ramach Salonu Promocji zorganizowano szczególną ekspozycję pod hasłem „Polskie produkty w polskich opakowaniach”, z której skorzystały firmy produkujące żywność oraz opakowania. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się opakowania produkowane przez firmy CLICK PACK, MULTIFARB oraz BIOTREM.

Salon Promocji był także miejscem multimedialnych prezentacji firm i ich ofert. Z tej formy promocji skorzystało 9 firm.

Po czwarte, w trakcie targów PAKFOOD, Izba była organizatorem dwóch seminariów poświęconych problematyce opakowań. W pierwszym dniu targów odbyło się seminarium nt.: „Przemysł i rynek opakowań w Polsce – wybrane problemy”, zaś w dniu 25 września, nt.: „Opakowanie a żywność”.

Po piąte, tradycyjnie już, pierwszym przedsięwzięciem otwierającym obecność Izby na targach PAKFOOD było spotkanie, na program którego złożyły się: inauguracja Dni Opakowań (23-26 września) ustanowionych przez Polską Izbę Opakowań; otwarcie zbiorowego stoiska Izby oraz Salonu Promocji i Ekspozycji „Polskie produkty w polskich opakowaniach”; wręczenie dyplomów dokumentujących nominowanie do tytułów: „Zasłużony dla Przemysłu Opakowań” oraz „Firma Zasłużona dla Przemysłu Opakowań”; wręczenie certyfikatów członkowskich dla nowych członków Izby.

Również na oddzielną informację zasługuje ceremonia wręczenia, ustanowionych przez Polską Izbę Opakowań, wymienionych tytułów: „Zasłużonych dla Przemysłu Opakowań”. W tym roku, w wyniku plebiscytu na tytuł „Zasłużonego dla Przemysłu Opakowań”, tytułem tym wyróżniono red. Mariana Feldmana z miesięcznika „Opakowanie”, zaś tytuł „Firma Zasłużona dla Przemysłu Opakowań” przyznano Spółce DEKORGLASS Działdowo. Nadanie tych tytułów i wręczenie stosownych dyplomów miało miejsce podczas uroczystej Gali otwierającej targi PAKFOOD i POLAGRA FOOD, w pierwszym dniu targów (23 września). Uczestniczący w tej ceremonii wicepremier Janusz Piechociński oraz minister rolnictwa Stanisław Kalemba, pogratulowali laureatom zdobytych tytułów.

Po szóste, udział Izby w targach PAKFOOD został wykorzystany dla zorganizowania dwudniowego posiedzenia Komitetu Użytkowników, organu monitorującego realizację Projektu SoLaPack, którego celem jest opracowanie powłoki absorbującej szkodliwe substancje zawarte w materiale opakowaniowym pochodzenia celulozowego, przeznaczonym do pakowania żywności. W skład Komitetu Użytkowników wchodzą przedstawiciele firm, produkujących opakowania z papieru i tektury (AKPUD, BESKID, KARTONEX, SANEX, YANKO).

Z tej okazji zorganizowano specjalne seminarium promocyjno-informacyjne, którego celem było upowszechnienie informacji o tym projekcie oraz o dotychczasowej jego realizacji i osiągniętych wynikach.

Źródło: Polska Izba Opakowań





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations