Polmos Lublin rozpoczął dystrybucję Stock 84 w Polsce!
2008-05-19
Stock 84 jest jedną z najczęściej sprzedawanych brandy na świecie ! Dostępny niemal na wszystkich rynkach światowych, posiada walory smakowe, które docenili poza starym kontynentem również mieszkańcy m.in. Kanady, USA, Japonii, Tanzanii. Znana i ceniona na każdym kontynencie, cieszy się również ogromną popularnością w naszym kraju.

Konsumenci wybierają Stock 84 ze względu na delikatny aromat, subtelny smak, kojarzące się z nim uczucie rozluźnienia i swobody oraz na niezrównaną jakość. W osiągnięciu sukcesu rynkowego pomaga specjalna technologia produkcji polegająca m.in. na długotrwałym procesie destylacji i „odpoczynku”- wszystko po to, aby osiągnąć najwyższą jakość alkoholu.
Bursztynowy kolor, stylowa butelka wypełniona niepowtarzalną brandy i wysublimowana receptura – wszystko to stanowi doskonale rozpoznawalne cechy produktu cenionego na całym świecie.
Jak Polacy rozkoszują się brandy Stock 84? Jest towarzyszką wieczorów w gronie przyjaciół, nieodłącznym elementem domowych przyjęć i ważnym składnikiem udanego wieczoru spędzonego w klubie czy restauracji. Zawsze – gwarantem relaksu i doskonałej atmosfery!
Rekomendowana cena detaliczna: Stock 84 (poj.700ml, 38% vol.) – 52 zł, Stock 84 (poj.375ml, 38% vol.) – 33 zł
Polmos Lublin S.A. działa na rynku polskim od 1906 roku. Spółka produkuje i sprzedaje wyroby spirytusowe, w szczególności koncentruje swoją działalność na wytwarzaniu wódek gatunkowych. Obecnie Polmos Lublin jest trzecim największym producentem alkoholi w Polsce (według badań AC Nielsen, posiada 11% rynku). Wiodącymi markami w portfolio Polmosu Lublin są Wódka Żołądkowa Gorzka (lider w kategorii wódek kolorowych) oraz nowy produkt - Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka.
- Aktualności
-
2021-01-20 08:25:20 | Komentarze: 0
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.
-
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
syf
Gość: nvx | 2012-09-15 16:07:17
Zgadzam się z przedmówcą. Nie wiem z czego robią ten "preparat" ale kilka lat temu była o wiele lepsza. Teraz, jak dla mnie, przegrywa w przedbiegach nawet z 5-letnią Pliska!
ściekstock
Gość: lew | 2011-07-17 12:46:58
gratuluje dystrybucja jekiegokolwiek towaru przez poskie firmy to KATASTROFA nie wiesz co pijesz i proponuje nazwe ściekstock!
nie wierzysz kup we włoszech i w Polsce zamkij oczy i wypij nie kupisz więcej.