Podwójne Grand Gold dla wódek z Lublina

2010-05-10

Stock Prestige Vodka najnowszy produkt z lubelskiej fabryki doskonale został przyjęty przez jurorów międzynarodowych konkursów alkoholowych. Tegoroczny Monde Selection przyniósł mu Grand Gold Quality Award 2010. Medal Grand Gold powędrował też do kolejnej nowości z Lublina Wódki Żołądkowej Gorzkiej na Trawie Żubrowej.

W prestiżowym brukselskim konkursie, organizowanym od 1961r. przez najstarszą na świecie, niezależną organizację, badającą jakość alkoholi, Stock Prestige Vodka okazała się bezkonkurencyjnym zwycięzcą, zdobywając złoty medal w kategorii wódek premium. O pierwszym miejscu na podium zadecydowały wszystkie te walory, które sędziowie Instytutu Jakości uważają za decydujące: smak, zapach, czystość oraz harmonia składników. Alkohole z całego świata, które zostały zgłoszone do konkursu, testowali wyspecjalizowani eksperci oraz profesjonaliści z firm badawczych i naukowych, którzy są liderami opinii w dziedzinie wyrobów spirytusowych.
Także w kategorii wódek gatunkowych lubelski trunek zdobył uznanie jurorów. Aromat i smak Wódki Żołądkowej Gorzkiej na Trawie Żubrowej skłonił sędziów do jednomyślnego przyznania jej złotej lokaty. Wyjątkowy smak, łączący w sobie sok jabłkowy i kumarynę – ekstrakt z trawy żubrowej oraz ziołowy aromat okazał się trafiony w dziesiątkę. Jurorzy uznali to harmonijne połączenie za doskonałe przyznając Grand Gold w tej kategorii.

Stock Prestige Vodka wprowadzona na rynek w październiku ubiegłego roku jest wynikiem połączenia sił historycznego imperium Stocka oraz wódczanych tradycji lubelskiego Polmosu. Staranny proces produkcji poprzez sześciokrotną destylację i filtrację na zimno, zaowocował czystym, aromatycznym produktem. Doceniona w międzynarodowym konkursie w San Francisco, gdzie w szranki stanęły te tradycyjne oraz te „najdziwniejsze” trunki z całego świata, wódka ta zdobyła wysoką srebrną lokatę.
Wódka Żołądkowa Gorzka na Trawie Żubrowej to kolejna platforma smakowa znanej Żołądkowej Gorzkiej. Sporządzona na wyciągach z ziół, leżakująca przed rozlaniem, roztacza słodki migdałowy aromat kumaryny, doskonały do picia w shotach oraz w drinkach. Sukcesy na międzynarodowych konkursach idą w parze z popularnością trunków na polskim rynku. Konsumenci doceniają najwyższą jakość alkoholu i dobrą cenę.





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?