Poczuj lekkość każdego dnia – nowa kampania Dobrowianki
2014-06-09
Ruszyła kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Dobrowianka pod hasłem „Lekkość każdego dnia”. W nowej komunikacji marki wyróżnione zostały lekkość i radość płynące z picia wody i dobrego samopoczucia.
Nowa kampania Dobrowianki, wody mineralnej o delikatnym smaku i niskiej zawartości sodu, pokazuje kobietom jak świetnie i lekko mogą poczuć się każdego dnia. Uczucie lekkości i witalności daje radość i chęć do codziennego działania, buduje pozytywne emocje, inspiruje i przyciąga do nas innych ludzi.
„W ramach kampanii będziemy zachęcać do picia wody, bo przecież lekkość to w dużej mierze efekt tego zdrowego nawyku” – mówi Kamila Lichocka, Starszy Kierownik Marki. „Zależy nam jednak także na tym, aby kobiety uświadomiły sobie, jak wiele wartościowych rzeczy realizują każdego dnia, by doceniły siebie i dzięki temu poczuły się lekko także na duchu” – dodaje Lichocka.
W odkrywaniu własnej lekkości Dobrowianka pomoże także poprzez specjalny quiz z nagrodami, który już wkrótce będzie dostępny na stronie www.dobrowianka.pl.
Spot reklamowy Dobrowianki przygotowała agencja Bates Y&R Denmark. Adaptację na rynek polski zrealizowała agencja Y&R Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja ATW Communications.
Dobrowianka
Dobrowianka to naturalna woda mineralna wydobywana w malowniczym regionie Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Pochodzenie z jednego z najczystszych rejonów Polski jest gwarancją jej wysokiej jakości. Dobrowianka ma delikatny smak i niską zawartość sodu, a jej picie naturalnie wspomaga oczyszczanie organizmu.
„W ramach kampanii będziemy zachęcać do picia wody, bo przecież lekkość to w dużej mierze efekt tego zdrowego nawyku” – mówi Kamila Lichocka, Starszy Kierownik Marki. „Zależy nam jednak także na tym, aby kobiety uświadomiły sobie, jak wiele wartościowych rzeczy realizują każdego dnia, by doceniły siebie i dzięki temu poczuły się lekko także na duchu” – dodaje Lichocka.
W odkrywaniu własnej lekkości Dobrowianka pomoże także poprzez specjalny quiz z nagrodami, który już wkrótce będzie dostępny na stronie www.dobrowianka.pl.
Spot reklamowy Dobrowianki przygotowała agencja Bates Y&R Denmark. Adaptację na rynek polski zrealizowała agencja Y&R Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja ATW Communications.
Dobrowianka
Dobrowianka to naturalna woda mineralna wydobywana w malowniczym regionie Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Pochodzenie z jednego z najczystszych rejonów Polski jest gwarancją jej wysokiej jakości. Dobrowianka ma delikatny smak i niską zawartość sodu, a jej picie naturalnie wspomaga oczyszczanie organizmu.
Źródło: ATW Communications
- Nowości
-
2017-11-30 13:51:22 | Komentarze: 0
Wysokobiałkowe batony od Mars już w Polsce
Firma Mars wprowadziła do Polski cztery nowe batony, będące wysokobiałkowym odpowiednikiem swoich popularnych marek: SNICKERS, MARS, MILKY WAY i BOUNTY.
-
Truskawkowy Mix do śmietany Delecta
-
Nowy Camembert SERTOP
-
Kulinarne podróże dla najmłodszych – śniadanie z Serami topionymi w plasterkach marki LACTIMA
-
NOWOŚĆ! Kwitnący smak Orientu – Ryż Jaśminowy marki Britta
-
Jakość i tradycja w służbie podniebieniu – Kiełbasa krakowska podsuszana z linii Natura firmy Nove
-
NOWOŚĆ! Kruchy przysmak na lato – Wafle ryżowe marki Britta
-
CYKORIA wprowadza nowe przyprawy
-
Hoop Polska wprowadza funkcjonalny ARCTIC+
-
Kolejni gracze w drużynie OSHEE