Owocowy kubek Delecta w kampanii internetowej

2013-02-26

Do połowy marca br. potrwa kampania internetowa linii kisieli z kawałkami owoców Owocowy Kubek z oferty marki Delecta. Odsłony zaplanowano w czterech największych portalach informacyjno-rozrywkowych: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl oraz Interia.pl.

Celem realizowanej kampanii jest dotarcie z informacją o produkcie do grupy aktywnych i potencjalnych użytkowniczek produktu, pracujących zawodowo mieszkanek miast, w wieku 25-45 lat.

Owocowy Kubek Delecta to linia orzeźwiających kisieli z soczystymi owocami, dostępnych w pięciu smakach. Słodka przekąska zawiera witaminę C oraz największą na rynku, procentową, zawartość kawałków owoców w kisielu. To doskonały deser na każdą chwilę długiego dnia w pracy i relaksu w zaciszu domowym.

Emisje reklamy zostały zoptymalizowane czasowo - w serwisach informacyjnych odsłony pojawiają się w dni robocze w godz. od 8:00 do 18:00, w serwisach kobiecych są widoczne przez całą dobę.
Delecta
Apetyczna przekąska
kisiel Delecta
Owocowy kubek

W kampanii wykorzystano, między innymi, duży widoczny format - tripleboard, zlokalizowany na samej górze serwisu oraz screening.

Kreację reklamową na potrzeby kampanii opracowała agencja czteryczwarte. Za zakup mediów i realizację kampanii odpowiada Starcom.