Oryginalna MacCoffee 3 w 1 zapowiedzą odświeżenia marki

2007-06-12

MacCoffee Original 3 w 1 to najnowsza wersja smakowa kawy rozpuszczalnej w jedno porcjowych opakowaniach. Zostanie wprowadzona na rynek już w połowie maja przez Future Enterprises – członka grupy Food Empire Pte Ltd.

Nowy wariant smakowy w ofercie marki MacCoffee jest starannie dobraną mieszanką aromatycznych kaw Robusta i Arabica, holenderskiej śmietanki oraz cukru. Wszystkie składniki tworzą niepowtarzalny, wyrazisty smak dobrze zaparzonej kawy zamkniętej w poręcznym, łatwym w użyciu, jednorazowym „paluszku”.

MacCoffee Original 3 w 1 stanowi propozycję dla smakoszy mocnej i oryginalnej kawy, ceniących łatwość i szybkość jej przyrządzenia. Wersja klasyczna 3 w 1 jest odpowiedzią na wymagania klientów prowadzących aktywny tryb życia, ceniących swój czas, a przy tym stawiających na jakość i smak.

Najnowszy produkt uzupełnia portfolio kaw marki o wersję klasyczną. Na polskim rynku są już dostępne: aromatyczna MacCoffee Strong 3 w 1, MacCoffee Orzechowa 3 w 1 oraz oferta dla najbardziej wymagających - MacCoffee Kolumbijska 3 w 1. Nowa, MacCoffee Original 3 w 1 charakteryzuje się niższą ceną przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości mieszanki.

Wprowadzenie na rynek nowego produktu zapowiada całkowity refreshing marki MacCoffee, związany z repozycjonowaniem do segmentu premium. Wszystkie kawy producenta zyskają poręczne, jedno porcjowe opakowania typu „paluszek”, które zastąpią dotychczasowe saszetki. Zmianie ulegnie także szata graficzna opakowań. Nowoczesny, ekskluzywny wygląd podkreślą stonowane kolory oraz większa ekspozycja odświeżonego logo MacCoffee.

Kawa MacCoffee Original 3 w 1 jest dostępna w torbach po 10 paluszków oraz w samo stojących opakowaniach zbiorczych, zawierających po 20 paluszków kawy.



MacCoffee Original 3 w 1

Sugerowana cena det.: 4.95 zł
Gramatura: 10x18g
Kody EAN: 8887290101110
Producent: Food Empire - www.maccoffee.pl




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations