Oliwkowa kampania

2008-08-22

Rusza największa i najbardziej intensywna kampania reklamowa hiszpańskich oliwek prowadzona przez Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii. Wśród partnerów zaproszonych do wspólnej promocji znalazła się marka OLE!, której oliwki pochodzą z Hiszpanii.

Celem kampanii „Oliwki. Perły Hiszpanii” jest promocja oliwek na terenie Polski. Kampania będzie trwała od września do końca października 2008 r. Promocyjne logo pojawiło się już na słoiczkach z oliwkami marki OLE!.

– Celem kampanii jest promocja oliwek pochodzących z Hiszpanii, które znajdują się w portfolio marki OLE! – mówi Ewa Michalak, dyrektor marketingu firmy Okechamp S.A. – Oliwki pochodzące z Półwyspu Iberyjskiego są najwyższej jakości, dlatego pojawiają się w naszych produktach i jak wynika z naszych doświadczeń właśnie te oliwki konsumenci cenią sobie najbardziej – podkreśla Ewa Michalak.

Reklamy hiszpańskich oliwek w internecie widnieją już od czerwca, a w prasie o charakterze kulinarnym, poradnikowym pojawią się we wrześniu. Layouty reklamy prasowej zobaczymy przede wszystkim w miesięcznikach „Kuchna” oraz „Lubię Gotować”.

Kampania będzie miała również miejsce na ulicach największych polskich miast: Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa, Gdańska, gdzie będzie prowadzona poprzez ambient media – w autobusach, tramwajach, warszawskim metrze. We wrześniu startuje także kampania outdoorowa, która będzie dodatkowo prowadzona w aglomeracjach Trójmiasto i Śląsk. Promocji będą towarzyszyły działania post-it.

Tegoroczna edycja kampanii jest drugą edycją promocji zorganizowaną przez Ambasadę Hiszpanii i pierwszą, w której uczestniczy marka OLE!.

Więcej informacji: Okechamp SA - www.okechamp.pl