Oliwkowa kampania
2008-08-22
Rusza największa i najbardziej intensywna kampania reklamowa hiszpańskich oliwek prowadzona przez Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii. Wśród partnerów zaproszonych do wspólnej promocji znalazła się marka OLE!, której oliwki pochodzą z Hiszpanii.

– Celem kampanii jest promocja oliwek pochodzących z Hiszpanii, które znajdują się w portfolio marki OLE! – mówi Ewa Michalak, dyrektor marketingu firmy Okechamp S.A. – Oliwki pochodzące z Półwyspu Iberyjskiego są najwyższej jakości, dlatego pojawiają się w naszych produktach i jak wynika z naszych doświadczeń właśnie te oliwki konsumenci cenią sobie najbardziej – podkreśla Ewa Michalak.
Reklamy hiszpańskich oliwek w internecie widnieją już od czerwca, a w prasie o charakterze kulinarnym, poradnikowym pojawią się we wrześniu. Layouty reklamy prasowej zobaczymy przede wszystkim w miesięcznikach „Kuchna” oraz „Lubię Gotować”.

Tegoroczna edycja kampanii jest drugą edycją promocji zorganizowaną przez Ambasadę Hiszpanii i pierwszą, w której uczestniczy marka OLE!.
Więcej informacji: Okechamp SA - www.okechamp.pl
- Aktualności
-
2021-01-11 14:59:07 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!