Olej marki Rapso triumfatorem prestiżowych konkursów!

2015-06-16

Nasycenie rynku sprawia, że wyszukanie najbardziej wartościowych produktów w danej kategorii nie jest rzeczą prostą. Ułatwieniem dla konsumentów są wyniki regularnie przeprowadzanych konkursów, takich jak „Złoty Paragon” czy „Przeboje FMCG”.

W tegorocznych edycjach obu plebiscytów wśród laureatów znalazł się olej rzepakowy marki Rapso.


Bo liczy się jakość

Osiągnięcia zdobywane w konkursach branżowych są odzwierciedleniem wysokiego zaufania dla firmy. Olej rzepakowy marki Rapso po raz kolejny znalazł uznanie w oczach odbiorców, czego wyrazem jest I miejsce w kategorii Oleje w VIII edycji prestiżowego plebiscytu „Przeboje FMCG 2015”, organizowanego przez magazyn „Życie Handlowe”. W pierwszym etapie konkursu produkty wybierane były przez jury, składające się z profesjonalistów branży FMCG, następnie wyroby zakwalifikowane do II etapu ocenione zostały przez samych detalistów. Olej marki Rapso został także wyróżniony w kategorii Oleje, oliwy w konkursie „Złoty Paragon 2015 Nagroda Kupców Polskich”, zorganizowanym przez miesięcznik „Hurt & Detal”. W tym plebiscycie decydujący głos należał do czytelników. Nagrodzili oni produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w minionym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce.


Dobry dla zdrowia

Olej rzepakowy marki Rapso uznanie klientów zdobył dzięki długiej liście swoich zalet. Specjalny sposób pozyskiwania pozwala na zachowanie wysokiej jakości produktu. Jest on delikatnie tłoczony na ciepło, bez ekstrakcji z udziałem środków chemicznych – oczyszczanie odbywa się w procesie fizycznej destylacji. Dzięki temu ma wyższą temperaturę dymienia i może być stosowany zarówno do celów zimnej, jak i gorącej kuchni. Olej marki Rapso delikatnej rafinacji zawdzięcza zwiększoną ochronę składników zawartych w rzepaku. Jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, istotne dla zachowania zdrowej i zbilansowanej diety – ma więcej kwasów Omega 3 niż popularna oliwa z oliwek. Warto również dodać, że podczas produkcji zostaje zachowana bardzo duża ilość tzw. witaminy młodości – na 100 g oleju przypada aż 30 mg naturalnej witaminy E. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji zachowuje on także neutralny smak, może być więc wszechstronnie stosowany w kuchni: do głębokiego smażenia, gotowania, wypieków oraz sałatek. Kolejny z atutów oleju rzepakowego Rapso to sposób jego przechowywania. Przelewany jest w miejscu produkcji, a zatem transportowanie staje się zbędne, co zmniejsza ryzyko utlenienia. Ciemne ścianki butelek chronią olej przed szkodliwym działaniem światła. Zastosowana metoda rafinacji wydłuża także okres ważności – nawet rok po napełnieniu nie traci on swoich wartości.

Dzięki swoim zaletom olej rzepakowy marki Rapso spełnia oczekiwania klientów i najwyższe kulinarne standardy. Najlepszym tego potwierdzeniem są zdobywane przez produkt nagrody i wyróżnienia
w branżowych konkursach.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Firma VOG Polska Sp. z o.o. powstała w 1994 roku, początkowo pod nazwą KRESTO- Polska. W 1999 pozyskała nowego właściciela VOG AG-austriackie przedsiębiorstwo z centralno-europejską kompetencją, własnymi spółkami w 7 krajach, doświadczeniem w produkcji win i oleju jadalnego, jak również w imporcie oraz w handlu produktami spożywczymi i przemysłowymi. Przedsiębiorstwo VOG Polska Sp. z o.o. spełnia również wymagania International Food Standard ( IFS) na poziomie wyższym. Certyfikowany system zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP gwarantuje bezpieczeństwo oraz wysoką jakość produktów.


VOG Polska Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 8
96-100 Skierniewice
www.vog.pl

Źródło: flypr





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations