Okechamp umacnia pozycję w Europie
2008-11-12
Polsko-holenderska firma Okechamp, specjalizująca się w hodowli i przetwórstwie pieczarek, sfinalizowała kolejne przejęcie, dzięki któremu skokowo zwiększy sprzedaż.
- Akwizycja ta jest ważnym elementem realizacji strategii rozwoju firmy, przewidującej zdobycie pozycji liczącego się we wszystkich ogniwach produkcyjnych i logistycznych dostawcy na europejskim rynku grzybów - mówi Ewa Michalak, wiceprezes Okechamp, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing. Grupa będzie teraz dostarczać na europejski rynek ponad 50 tys. ton grzybów rocznie za ponad 250 mln PLN.
Ambicje Okechampu sięgają jednak dużo wyżej. Aby je urzeczywistnić, zarząd firmy nie wykluczył m.in. uzyskania kapitału z warszawskiej giełdy, choć na razie plany te z uwagi na dekoniunkturę zostały odroczone.
Źródło: Puls Biznesu
- Aktualności
-
2021-01-11 14:59:07 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!