Nowy prezes Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” Kielce

2014-02-21

Rada nadzorcza WSP „Społem” wybrała Michała Miusa na nowego prezesa zarządu. Przejął on obowiązki po Jerzym Misiaku, który kielecką wytwórnią kierował ponad dwadzieścia lat. Jak zmiana na stanowisku prezesa wpłynie na politykę przedsiębiorstwa?

- Nie oczekujmy rewolucji, a kontynuacji długofalowej strategii spółdzielni – mówi nowo wybrany prezes .

Michał Mius

O strategii prowadzenia firmy mówi krótko i zdecydowanie. - Zamierzam kontynuować procesy rozpoczęte przez prezesa Jerzego Misiaka poprzez spójny rozwój w trzech aspektach: poszerzenie portfolio produktowego, utrzymywanie parku maszynowego na najwyższym poziomie oraz prowadzenie intensywnych działań marketingowych. Głównym celem jest oczywiście utrzymanie firmy w świetnej kondycji finansowej. Dzięki temu będziemy w stanie realizować wszystkie zamierzenia, a tym samym wzmocnimy pozycję wytwórni na rynku krajowym oraz zagranicznym.

Nowy szef „Społem” zapytany o poszerzenie portfolio produktowego dodaje: - Nie wykluczamy wejścia w kolejne kategorie wyrobów spożywczych. Oczywiście nie oznacza to zaniechania dotychczasowych działań. Bo o ile w segmencie majonezów i musztard jesteśmy w ścisłej czołówce, o tyle nad wzmocnieniem pozycji sosów i ketchupów stale pracujemy. Zależy nam na jak najlepszych wynikach sprzedażowych oraz umocnieniu pozytywnego wizerunku wyrobów i firmy.

Michał Mius do podejmowania strategicznych decyzji został przygotowany m.in. poprzez służbę zawodową w Polskich Siłach Zbrojnych w randze oficera. W WSP „Społem” pracuje od dwudziestu czterech lat, przez większość tego okresu odpowiedzialny był za kwestie związane z logistyką.

Źródło: Katarzyna Engel





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations