Nowy Fisielowy kubek od Delecty na ekranach TV

2009-10-21

19 października br. wystartowała kampania reklamowa Fisielowego kubka - nowego kisielu bez gotowania dla dzieci od Delecty.

Kampania telewizyjna oparta na 15-sekundowym spocie potrwa do połowy listopada br. Dodatkowo, do końca listopada zaplanowano emisje billboardów sponsorskich przed wybranymi wieczorynkami w TVP1.

Fisielowy kubek wzbogacił ofertę deserów Delecty dla dzieci, opatrzonych wizerunkiem królika Fisiela. Pyszny owocowy kisiel z dodatkiem marchewki można teraz przygotować w kilka chwil, dodając jedynie gorącą wodę.

Celem kampanii pod hasłem: „Taki kisiel, to jest Fisiel!” jest konsekwentna edukacja konsumentów w zakresie konceptu: pierwszy kisiel owocowy z marchewką – teraz w wersji bez gotowania! Akcja reklamowa ma w założeniu zwiększyć świadomość wizerunku dziecięcego bohatera Królika Fisiela, a w dłuższej perspektywie, przełożyć się na wzmocnienie pozycji marki Delecta w kategorii deserów w proszku.

Na potrzeby bieżącej kampanii adaptowano spot utrzymany w czarno-białej, rysunkowej estetyce, spójnej z dotychczasową komunikacją reklamową marki. Film przygotowała agencja Red8 Communication Group. Emisje spotów Starcom zaplanował w TVP1, TVP2, TV4, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, TVN Style oraz kanałach dziecięcych AT MEDIA.




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations