Nowy Fisiel - nowa kampania od 23 lutego br.

2009-02-23

23 lutego br. startuje druga odsłona kampanii reklamowej Fisiela– linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z porfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych na łamach telewizji i prasy, rozpoczętych w ubiegłym roku. Tym razem bohater marki i główna postać spotu reklamowego – królik Fisiel - zyskał nową twarz. Dosłownie. Dlaczego zdecydowano o modyfikacji spotu?

Przypomnijmy – bohaterem submarki Fisiel jest sympatyczny królik, obecny na opakowaniach jako rysunkowa, bajkowa postać. W spocie, emitowanym we wrześniu ubiegłego roku, przybrał on postać człowieka w masce królika. Ten wizerunek wzbudził wiele kontrowersji – komentuje Edyta Brykalska, product manager Rieber Foods Polska S.A. Pomimo, że w ogólnym rozrachunku, zapewnił dużą wyróżnialność i zapamiętywalność kampanii oraz wzrost znajomości wspomaganej subbrandu Fisiel z 4% do 32%, zdecydowaliśmy o modyfikacji spotu. – dodaje Brykalska. W nowej wersji, ręce i głowę aktora zastąpiono animacją 3D. Modyfikację filmu powierzono autorom - agencji Red8 Communication Group.

Nowa odsłona kampanii, pod niezmienionym hasłem „Taki kisiel, to jest Fisiel!” ma na celu wzmocnienie pozycji marki Delecta w kategorii deserów w proszku oraz edukację konsumentów w zakresie konceptu „kisiel dla dzieci, jedyny z marchewką i naturalnymi składnikami”. Adresatami przekazu są przede wszystkim mamy z dziećmi w wieku 4-14 lat.

Emisję spotów reklamowych zaplanowano do połowy marca w stacjach TVP, TVN, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, TV4, CN oraz tematycznych kanałach At Media.

Dodatkowo, reklamy prasowe pojawią się w poradnikach kobiecych: Claudia, NAJ i Przyjaciółka; magazynach parentingowych: tj. Mamo To Ja, Dziecko, Mamy Przedszkolaka, Cudowne lata w Szkole; prasie dla dzieci (4-14 lat): Witch, Kaczor Donald, Barbie, Świat przygód Hugo, Scooby Doo oraz kolorowankach i krzyżówkach Technopolu. W prasie kampania potrwa do kwietnia br.

Metryczka kampanii:
Czas trwania: 23 lutego – 6 kwietnia br.
Media: TV, prasa
Hasło kampanii: „Taki kisiel, to jest Fisiel!”
Cel kampanii: wizerunkowa
Kreacja spotu: Red8 Communication Group
Produkcja: Graffiti
Media: Starcom
Grafika reklam prasowych: PND Futura.

Spot reklamowy do zobaczenia w serwisie internetowym Delecty pod adresem: www.delecta.pl





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations