Dodaj ofertę za darmo

Nowość - Mamo, rosnę! 2

2010-07-02

Francuzki będą przekonywać Polki do płynnego mleka modyfikowanego Candia Mamo, rosnę! 2

Nowe Mamo, rosnę! 2 jest pełnowartościowym, gotowym do spożycia, płynnym mlekiem modyfikowanym przeznaczonym dla niemowląt od 6. do 12. miesiąca życia.
Skład Mamo, rosnę! 2 jest zbliżony do naturalnego pokarmu matki. Zawiera odpowiednio zbilansowane niezbędne składniki, witaminy i minerały. To innowacyjny produkt będący alternatywą dla tradycyjnego mleka modyfikowanego w proszku.

Cena porcji mleka jest niemal taka sama jak cena porcji mieszanki otrzymanej z proszku.
Skład mleka i walory odżywcze zostały poddane ocenie lekarzy pediatrów i dietetyków z Centrum Zdrowia Dziecka, wybitnych polskich specjalistów w dziedzinie żywienia małych dzieci. Mamo, rosnę! otrzymało od nich pozytywną opinię.

Na rynku dostępne jest również Mamo, rosnę! 3, dla małych dzieci od 1 roku do 3 lat.

Nowa kampania wizerunkowa płynnego mleka modyfikowanego Mamo, rosnę! 2 ma na celu pokazanie młodym mamom, że można łatwiej, szybciej i wygodniej karmić swoje dziecko.

W Polsce młodym matkom nie żyje się łatwo. Największym wyzwaniem dla współczesnej mamy jest pogodzenie wielu ról, jakie przyszło jej pełnić: matki, partnerki, pracownicy, koleżanki. Życie w ciągłym biegu i stresie, kiedy na nic nie starcza czasu, powoduje, że młode mamy często zapominają o sobie, swoich potrzebach, osobistych marzeniach czy zawodowych aspiracjach. Niejedna kobieta rezygnuje z samorealizacji na rzecz macierzyństwa. A przecież tak wcale nie musi być!

Monika, mama dwójki małych dzieci, pojechała do Paryża z misją. Chciała spotkać francuskie mamy i poznać ich sekret: jak one to robią, że są spełnione zawodowo i towarzysko,? Monika poznała w Paryżu kilka mam, które opowiedziały jej swoje historie.
Reportaż można obejrzeć na www.uskrzydlone.pl

Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko
Portal prospołeczny Uskrzydlone.pl, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma Candia, ma na celu zainicjowanie kontaktów i pobudzenie do aktywności młodych mam w Polsce. Dzięki nim łatwiejsze będzie pokonywanie barier i przekraczanie ograniczeń, jakie na swojej drodze spotyka każda z nich. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność obalenia wielu stereotypów oraz zmianę przyzwyczajeń i postaw.
Pomysłów na szczęśliwe macierzyństwo może być wiele. Czy warto korzystać z cudzych doświadczeń?
Odpowiedź na www.uskrzydlone.pl
Natchnieniem do stworzenia kampanii Uskrzydlone były liczne spotkania i rozmowy z mamami, które podają swoim dzieciom płynne mleko modyfikowane Mamo, rosnę!

Paryż w zasięgu ręki…
Specjalnie na potrzeby kampanii powstała MIKROWITRYNA produktowa www.mamorosne.pl, na której można obejrzeć animację 3D oraz krótkie reportaże z życia francuskich mam. Na mikrowitrynie organizowany jest również konkurs, który będzie trwał do 31 lipca 2010 roku. Nagrodą główną jest wycieczka do Paryża oraz nagrody dodatkowe: 50 Misiów z fabryki misiów SMYK wraz z zestawem mleka Mamo, rosnę!

Z ostatniej chwili: Candia Polska otrzymała wyróżnienie w konkursie „Mama w pracy 2010” organizowanym przez Fundację Świętego Mikołaja, Rzeczpospolitą i Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC. Głównym celem akcji jest promowanie promacierzyńskich postaw na rynku pracy, zgodnie z zasadą, że matki są wartościowymi pracownikami, o których warto dbać. Candia Polska respektuje prawa przysługujące mamom, a także wspiera je i oferuje udogodnienia w okresie ciąży, urlopu macierzyńskiego oraz podczas powrotu do pracy.

Firma Candia S.A. to pionier wielu innowacji w branży oraz jeden z największych producentów mleka spożywczego w Europie. Candia jest producentem między innymi płynnego mleka modyfikowanego Mamo, rosnę!, mleka Candia Junior oraz Candia Disney. Na polskim rynku od 2004 roku dostępne jest płynne mleko modyfikowane Mamo, rosnę! 3 przeznaczone dla małych dzieci od 1 roku do 3 lat.

Cena/ opakowanie:
Mamo, rosnę! 2 – butelka 0.5 l ok. 5,49zł*
Mamo, rosnę! 3 - butelka 0.5 l ok. 4,99zł*
Mamo, rosnę! 3 – karton 1 l ok. 6,99zł*

*podajemy średnie ceny detaliczne w przeciętnym hipermarkecie

Produkt jest dostępny w hurtowniach: Makro, Selgros, Alpan i innych.

Mamo, rosnę! 0,5 l pakowane jest w zgrzewki po 6 butelek w pojedynczej zgrzewce i po 24 butelki w zbiorczym opakowaniu.
Mamo, rosnę! 3 1 l pakowane jest w zgrzewki po 6 sztuk.

Candia S.A. to jeden z największych producentów mleka spożywczego w Europie, o długoletniej tradycji (rok założenia: 1971). Roczna sprzedaż produktów firmy wynosi 1.500 milionów litrów. Wieloletnie badania i zdobyte doświadczenie pozwoliły koncernowi stworzyć urozmaicone wyroby, które odpowiadają na potrzeby konsumentów w Europie i w 50 krajach świata. W 1990 roku powstał Instytut Candia – centrum badawcze zrzeszające naukowców z całego świata i od kilkunastu lat zajmujące się rozpatrywaniem wpływu mleka na organizm ludzki. Wyniki pracy tych fachowców są cenione i wykorzystywane także przez innych producentów produktów mlecznych.

W Polsce produkty Candia są dostępne od 1992 roku. Obecnie w sklepach możemy znaleźć:

w segmencie mleka wzbogaconego
Mamo rosnę! 2 (płynne mleko modyfikowane dla niemowląt od 6. do 12 miesiąca)
Mamo, rosnę! 3 (płynne mleko modyfikowane dla dzieci w wieku 1-3 lat)
Candia Junior (specjalne mleko dla dzieci i młodzieży w wieku 3-15 lat, z dodatkiem witaminy D
i wapnia)

w segmencie mleka bez dodatków
Mleko Premium (półtłuste)
Mleko Candia BIO (najwyższej jakości mleko pochodzące z francuskich farm ekologicznych)
Mleko kozie półtłuste
Mleko kozie tłuste
Mleko Candia Sylwetka (mleko dla aktywnych kobiet, z 0,01% zawartością tłuszczu)

w segmencie napojów mleczny
Candy’Up (mleko smakowe: truskawkowe, czekoladowe, bananowe)
Candia Lait au Chocolat Noir (luksusowa czekolada do picia)
Ayran (turecki jogurt na słono).





Nowości

2014-10-21 09:31:38 | Komentarze: 0

Soczysta nowość! – Szynka parzona z linii Nove Premium

Wybierając produkty mięsne najlepiej decydować się na te wyprodukowane z najwyższej jakości składników. To jasne. Jednak produkty z segmentu Nove Premium to już zupełnie inna półka. Marka Nove postawiła na coś więcej – na precyzyjne wskazanie co tak naprawdę będziemy spożywać. Szynka parzona z nowej linii Nove Premium to przykład doskonałego produktu ubranego w opakowanie, któremu przypisano także rolę informacyjną i edukacyjną.

Grillowa klasyka w wersji premium – Kiełbasa śląska z linii Grill marki Nove

Królowa grillowego menu – Kaszanka jęczmienna Grill marki Nove

Z pasji do kawy – nowa linia ekspresów NIVONA

Letnie przysmaki dostępne przez cały rok – warzywa w puszkach marki Happy Frucht

Margaryna Zwykła w nowym opakowaniu

SERTOP z nowym serkiem Edam „Jak dawniej”

Trzy nowe smaki Owocowego kubka Delecta

SERTOP- z nowym serkiem: Gouda wędzona „Jak dawniej”

Viva la Pasta! – odkrywamy sekret włoskiego smaku