Dodaj ofertę za darmo

Nowość - Mamo, rosnę! 2

2010-07-02

Francuzki będą przekonywać Polki do płynnego mleka modyfikowanego Candia Mamo, rosnę! 2

Nowe Mamo, rosnę! 2 jest pełnowartościowym, gotowym do spożycia, płynnym mlekiem modyfikowanym przeznaczonym dla niemowląt od 6. do 12. miesiąca życia.
Skład Mamo, rosnę! 2 jest zbliżony do naturalnego pokarmu matki. Zawiera odpowiednio zbilansowane niezbędne składniki, witaminy i minerały. To innowacyjny produkt będący alternatywą dla tradycyjnego mleka modyfikowanego w proszku.

Cena porcji mleka jest niemal taka sama jak cena porcji mieszanki otrzymanej z proszku.
Skład mleka i walory odżywcze zostały poddane ocenie lekarzy pediatrów i dietetyków z Centrum Zdrowia Dziecka, wybitnych polskich specjalistów w dziedzinie żywienia małych dzieci. Mamo, rosnę! otrzymało od nich pozytywną opinię.

Na rynku dostępne jest również Mamo, rosnę! 3, dla małych dzieci od 1 roku do 3 lat.

Nowa kampania wizerunkowa płynnego mleka modyfikowanego Mamo, rosnę! 2 ma na celu pokazanie młodym mamom, że można łatwiej, szybciej i wygodniej karmić swoje dziecko.

W Polsce młodym matkom nie żyje się łatwo. Największym wyzwaniem dla współczesnej mamy jest pogodzenie wielu ról, jakie przyszło jej pełnić: matki, partnerki, pracownicy, koleżanki. Życie w ciągłym biegu i stresie, kiedy na nic nie starcza czasu, powoduje, że młode mamy często zapominają o sobie, swoich potrzebach, osobistych marzeniach czy zawodowych aspiracjach. Niejedna kobieta rezygnuje z samorealizacji na rzecz macierzyństwa. A przecież tak wcale nie musi być!

Monika, mama dwójki małych dzieci, pojechała do Paryża z misją. Chciała spotkać francuskie mamy i poznać ich sekret: jak one to robią, że są spełnione zawodowo i towarzysko,? Monika poznała w Paryżu kilka mam, które opowiedziały jej swoje historie.
Reportaż można obejrzeć na www.uskrzydlone.pl

Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko
Portal prospołeczny Uskrzydlone.pl, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma Candia, ma na celu zainicjowanie kontaktów i pobudzenie do aktywności młodych mam w Polsce. Dzięki nim łatwiejsze będzie pokonywanie barier i przekraczanie ograniczeń, jakie na swojej drodze spotyka każda z nich. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność obalenia wielu stereotypów oraz zmianę przyzwyczajeń i postaw.
Pomysłów na szczęśliwe macierzyństwo może być wiele. Czy warto korzystać z cudzych doświadczeń?
Odpowiedź na www.uskrzydlone.pl
Natchnieniem do stworzenia kampanii Uskrzydlone były liczne spotkania i rozmowy z mamami, które podają swoim dzieciom płynne mleko modyfikowane Mamo, rosnę!

Paryż w zasięgu ręki…
Specjalnie na potrzeby kampanii powstała MIKROWITRYNA produktowa www.mamorosne.pl, na której można obejrzeć animację 3D oraz krótkie reportaże z życia francuskich mam. Na mikrowitrynie organizowany jest również konkurs, który będzie trwał do 31 lipca 2010 roku. Nagrodą główną jest wycieczka do Paryża oraz nagrody dodatkowe: 50 Misiów z fabryki misiów SMYK wraz z zestawem mleka Mamo, rosnę!

Z ostatniej chwili: Candia Polska otrzymała wyróżnienie w konkursie „Mama w pracy 2010” organizowanym przez Fundację Świętego Mikołaja, Rzeczpospolitą i Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC. Głównym celem akcji jest promowanie promacierzyńskich postaw na rynku pracy, zgodnie z zasadą, że matki są wartościowymi pracownikami, o których warto dbać. Candia Polska respektuje prawa przysługujące mamom, a także wspiera je i oferuje udogodnienia w okresie ciąży, urlopu macierzyńskiego oraz podczas powrotu do pracy.

Firma Candia S.A. to pionier wielu innowacji w branży oraz jeden z największych producentów mleka spożywczego w Europie. Candia jest producentem między innymi płynnego mleka modyfikowanego Mamo, rosnę!, mleka Candia Junior oraz Candia Disney. Na polskim rynku od 2004 roku dostępne jest płynne mleko modyfikowane Mamo, rosnę! 3 przeznaczone dla małych dzieci od 1 roku do 3 lat.

Cena/ opakowanie:
Mamo, rosnę! 2 – butelka 0.5 l ok. 5,49zł*
Mamo, rosnę! 3 - butelka 0.5 l ok. 4,99zł*
Mamo, rosnę! 3 – karton 1 l ok. 6,99zł*

*podajemy średnie ceny detaliczne w przeciętnym hipermarkecie

Produkt jest dostępny w hurtowniach: Makro, Selgros, Alpan i innych.

Mamo, rosnę! 0,5 l pakowane jest w zgrzewki po 6 butelek w pojedynczej zgrzewce i po 24 butelki w zbiorczym opakowaniu.
Mamo, rosnę! 3 1 l pakowane jest w zgrzewki po 6 sztuk.

Candia S.A. to jeden z największych producentów mleka spożywczego w Europie, o długoletniej tradycji (rok założenia: 1971). Roczna sprzedaż produktów firmy wynosi 1.500 milionów litrów. Wieloletnie badania i zdobyte doświadczenie pozwoliły koncernowi stworzyć urozmaicone wyroby, które odpowiadają na potrzeby konsumentów w Europie i w 50 krajach świata. W 1990 roku powstał Instytut Candia – centrum badawcze zrzeszające naukowców z całego świata i od kilkunastu lat zajmujące się rozpatrywaniem wpływu mleka na organizm ludzki. Wyniki pracy tych fachowców są cenione i wykorzystywane także przez innych producentów produktów mlecznych.

W Polsce produkty Candia są dostępne od 1992 roku. Obecnie w sklepach możemy znaleźć:

w segmencie mleka wzbogaconego
Mamo rosnę! 2 (płynne mleko modyfikowane dla niemowląt od 6. do 12 miesiąca)
Mamo, rosnę! 3 (płynne mleko modyfikowane dla dzieci w wieku 1-3 lat)
Candia Junior (specjalne mleko dla dzieci i młodzieży w wieku 3-15 lat, z dodatkiem witaminy D
i wapnia)

w segmencie mleka bez dodatków
Mleko Premium (półtłuste)
Mleko Candia BIO (najwyższej jakości mleko pochodzące z francuskich farm ekologicznych)
Mleko kozie półtłuste
Mleko kozie tłuste
Mleko Candia Sylwetka (mleko dla aktywnych kobiet, z 0,01% zawartością tłuszczu)

w segmencie napojów mleczny
Candy’Up (mleko smakowe: truskawkowe, czekoladowe, bananowe)
Candia Lait au Chocolat Noir (luksusowa czekolada do picia)
Ayran (turecki jogurt na słono).





Nowości

2014-04-15 13:47:22 | Komentarze: 0

Prosto z garnka

Szybkie tempo życia sprawia, że większość z nas coraz mniej czasu może poświęcić na przygotowywanie codziennych obiadów. Dania gotowe to idealna propozycja kulinarna dla współczesnego konsumenta, który bywa zajęty „od rana do nocy“. Nowe propozycje od marki ROLNIK sprawdzą się w nadchodzącym sezonie urlopowo-wakacyjnym, w którym z reguły nie mamy czasu stać „przy garach“

O kurczę, ale dobre! Kurczaki z pieca od FRoSTY

Już są! Nowe JABCUSIE z dodatkiem prawdziwego cynamonu

Crema Caffe – nowość Segafredo na gorące dni

SERTOP z limitowaną serią

Nowość od GELLWE – Babka Drożdżowa z lukrem

Łowicz wprowadza limitowaną edycję syropów na wiosnę i lato

Fortuna z nowymi i łatwiejszymi do użycia zakrętkami

GIZEH: Nowe oblicze marki firmy Kühlmann

Nowości Andropolu na EuroGastro 2014