Nowe plany market-Detal

2014-08-14

Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktury Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe od 1 stycznia 2015 r.

polo


Dotychczas firmy współpracowały w ramach jednej sieci handlowej pod szyldem POLOmarket. Począwszy od 1 stycznia 2015r. każda z firm prowadzić będzie swoją działalność niezależnie, w oparciu o wypracowaną we własnym zakresie strategię rozwoju. Stąd też na początku stycznia 2015r. na rynku pojawi się nowa sieć sklepów, której właścicielem będzie market-Detal. Natomiast POLOmarket będzie kontynuował swoją działalność pod dotychczasową marką „POLOmarket –mój ulubiony”.

Nowa sieć handlowa należąca do market-Detal będzie połączeniem tradycji z nowoczesnością. Oferta sklepów skupi się na bogatym asortymencie artykułów spożywczych. Klienci znajdą tam zarówno produkty znanych firm, jak i marki regionalne. W każdym sklepie rozbudowane zostaną tradycyjne stoiska mięsno-wędliniarskie, cukiernicze i wyspy owocowo-warzywne. Dostawy towarów do sklepów market-Detal odbywać się będę w oparciu o własny dział zakupów i centrum logistyczne. Początkowo na klientów będzie czekało niemal 170 sklepów. W kolejnych miesiącach powstawać będą nowe placówki.

POLOmarket Sp z o.o., właściciel znaku POLOmarket i operator sieci sklepów pod tym samym szyldem, będzie realizować własną strategię opartą na budowie nowoczesnych i bliskich klientom supermarketów. Spółka od 1997 r. sukcesywnie rozwija się wsłuchując się w potrzeby rynku. Dziś POLOmarket jest największą siecią z polskim kapitałem, która skutecznie dociera codziennie do ponad pół miliona klientów, a towar jest redystrybuowany do sklepów za pośrednictwem dwóch centrów logistycznych w Giebni i Kłobucku. Sieć wyróżnia najwyższej jakości oferta produktów znanych w Polsce marek, produktów marki własnej oraz oferta wyrobów lokalnych. Tradycyjna lada miesno-wędliniarska, pieczywo wypiekane na miejscu oraz dostępne w każdym sezonie świeże warzywa i owoce, przysparzają sieci lojalnych klientów. Każdego miesiąca do sieci POLOmarket dołączać będą nowoczesne, przestronne i przyjazne placówki, które zgodnie z misją sieci stają się dla wielu Polaków ich ulubionym sklepem, POLOmarket – mój ulubiony.

Źródło: 24/7Communication





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?