Nowe opakowanie bananów Chiquita

2011-01-24

Chiquita wprowadza nową wersję swojego „kultowego” kartonu na banany. Udoskonalone wzornictwo łączy nowoczesną formę i większą funkcjonalność.

Firma Chiquita Brands International po przeprowadzeniu pogłębionych badań wśród konsumentów i partnerów handlowych udoskonaliła wygląd i praktyczne cechy nowego kartonu na banany.
„Z przyjemnością informuję o wprowadzeniu naszego nowego opakowania na banany Chiquita na polski rynek” - powiedziała Renata Oleszczuk, Brand Activation Manager Chiquita Poland. „Ulepszanie opakowania, które funkcjonowało w dotychczasowym projekcie graficznym przez ponad 20 lat na rynku, to spore wyzwanie, jesteśmy jednak przekonani, że zarówno nasi konsumenci, jak i odbiorcy detaliczni będą zadowoleni z nowoczesnej grafiki oraz zmian funkcjonalnych w nowym kartonie. Chiquita jest na rynku świeżych owoców silną marką, charakterystyczna niebieska naklejka z logo firmy i opakowanie bananów Chiquita są symbolami najwyższej jakości i najlepszego smaku owoców.”

Karton na banany Chiquita zyskał nie tylko nową grafikę, ale również zwiększył swoje wymiary. Nowy, szerszy karton jest teraz lepiej dopasowany do palety, co pozwala na zapewnienie większej stabilności owoców i uzyskanie bardziej efektywnego dojrzewania. Więcej miejsca na banany w kartonie pozwoli też zredukować uszkodzenia owoców w trakcie transportu, umożliwiając tym samym zapewnienie najwyższej jakości i ograniczenie strat w sklepie.
Badania przeprowadzone wśród klientów ujawniły także, że nowy design przypadł im do gustu. Nowa grafika pozwala na zachowanie najlepszych cech dotychczasowego opakowania tej znanej z wysokiej jakości marki.

Opakowanie jest świeże i nowoczesne, a przy tym stanowi jasny przekaz o doskonałym smaku bananów Chiquity.
Ponadto klienci stwierdzili, że kartony Chiquity są często używane do przenoszenia lub przechowywania innych towarów. Aby dodatkowo zainspirować do dalszego wykorzystywania opakowań, firma umieściła na kartonie informację zachęcającą do jego ponownego używania.

Marka Chiquita jako pierwsza wprowadziła w 1961 roku na rynek specjalny karton na banany. Ponad 50 lat temu wszystkie banany były transportowane do Europy w kiściach, bez wykorzystania jakichkolwiek opakowań.
Nowe kartony na banany Chiquita trafią na rynki w całej Europie pod koniec stycznia 2011 roku.

Więcej informacji na temat marki Chiquita znajduje się na stronie www.chiquita.pl





Świat spożywki

2015-04-01 14:10:06 | Komentarze: 0

Złote jajo polskiej gospodarki – branża drobiarska

Mimo rosyjskiego embarga nałożonego w zeszłym roku między innymi na drób i jaja, polska branża drobiarska ma się całkiem dobrze i nic nie wskazuje na to, aby miało się coś zmienić. Polscy producenci coraz częściej i chętniej handlują z zagranicznymi partnerami, a zamknięcie rynku rosyjskiego tylko nasiliło tę tendencję.

Jesz mało chleba? Sprawdź dlaczego warto to zmienić!

Wegetarianizm i jego odmiany

Herbata na dzień dobry – śniadaniowe propozycje marki Czas na Herbatę

Kanapki "po kielecku"

Wielka moc w małym produkcie, czyli dlaczego warto sięgać po ziarenka

Żelatyna CYKORII

Po cygańsku

Życie pełne zdrowia i smaku – ser topiony Beauty z błonnikiem marki LACTIMA

Pożywny i słodki poranek z konfiturą malinową marki Schwartau Extra