Nowe opakowania owoców morza Abramczyka

2012-05-11

Opakowania krewetek Black Tiger, krewetek koktajlowych, omułek, mieszanki owoców morza i kalmarów marki Abramczyk zmieniły swój design.

W nowych kartonikach znajdują się te same, co dotychczas produkty o doskonałej jakości i z minimalną zawartością glazury lodowej, pozwalającej zachować praktycznie niezmienioną wagę podczas ich rozmrażania.
W ciągu ostatnich dwóch lat rozwój firmy Abramczyk nabrał ogromnego rozpędu. Rozbudowa hali magazynowej, unowocześnienie parku maszynowego, poszerzenie sieci dystrybucji oraz liczne nagrody wpłynęły na wysoką pozycję bydgoskiego producenta ryb. W lutym 2011r Abramczyk
wprowadził serię ryb z małą ilością glazury, wynoszącą max 10proc. Kilka miesięcy później na rynku pojawiły się także owoce morza z niską glazurą. Sukces nowego asortymentu zachęcił Producenta do wyprodukowania specjalnej serii ryb bez polifosforanów, które aktualnie cieszą się ogromną popularnością wśród Konsumentów.
W chwili obecnej firma zdecydowała się na odświeżenie wizerunku opakowań owoców morza. – Dotychczas najważniejszym priorytetem była dla nas doskonała jakość naszych produktów – mówi Michał Abramczyk, Dyrektor ds. handlu i marketingu. - Aktualnie chcemy, aby ową jakość odzwierciedlały także opakowania ryb i owoców morza. Bardziej nowoczesne i przejrzyste a także lepiej dostosowane do potrzeb konsumentów.

Przedsiębiorstwo Abramczyk sp. z o.o. Od 21 lat zajmuje się importem, przetwórstwem i sprzedażą, surowców i gotowych, mrożonych wyrobów rybnych, zarówno w kraju jak i za granicą. Spółka jest własnością rodziny Abramczyków i prowadzona jest bezpośrednio przez właścicieli przy wsparciu wysoko wykwalifikowanej kadry zarządzającej.
www.abramczyk.com.pl

Źródło: PR CLUB





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations