Nowe czekolady z Nestle

2006-04-19

Na rynku polskim pojawiły się nowe, wykwintne czekolady Nestlé NOIR. Są to gorzkie czekolady o wyrafinowanych smakach produkowane z najwyższej jakości ziaren kakao, zapakowane w eleganckie opakowania.

Czekolady Nestlé NOIR to propozycja dla najbardziej wymagających koneserów, gdyż należą do najwyższego segmentu czekolad premium. Wytwarzane są w ojczyźnie czekolady – Szwajcarii, pod okiem najlepszych specjalistów i według unikalnej technologii Nestlé.
Czekolady Nestlé NOIR to czekolady gorzkie z wysublimowanymi dodatkami. Polscy konsumenci będą mogli rozkoszować się następującymi sześcioma ekskluzywnymi smakami:

· NESTLÉ NOIR Intense to czekolada o wyrazistym smaku kakao, delikatna i kremowa. Zawiera 70% kakao,
· NESTLÉ NOIR Grejpfrutowa - stworzona z unikalnego połączenia smaku grejpfrutów i intensywnie gorzkiej czekolady,
· NESTLÉ NOIR Wiśniowa stanowi oryginalne połączenie intensywnej w smaku czekolady i pysznych kawałków wiśni,
· NESTLÉ NOIR Karmelowa to kuszące połączenie wyśmienitych kawałków karmelu i ciemnej czekolady o kremowej konsystencji,
· NESTLÉ NOIR Eclat Noir to najgłębszy smak ciemnej czekolady z zatopionymi w niej najwyższej jakości kawałkami ziaren kakao.
· NESTLÉ NOIR Fondant ma kremową konsystencję i intensywny smak ciemnej czekolady.

Czekolady Nestlé NOIR łączą w sobie bogactwo smaku i najwyższej jakości kakao, które jest bogatym źródłem antyoksydantów, podobnych do tych, które znajdują się w warzywach, owocach czy czerwonym winie. Antyoksydanty mają korzystny wpływ na zdrowie człowieka, ponieważ neutralizują wolne rodniki zapobiegając tym samym procesom starzenia. Gorzka czekolada, o wysokiej zawartości kakao, jest jednym z najbogatszych źródeł antyoksydantów.
"Z przeprowadzonych badań naukowych wynika, że kakao i gorzka czekolada mają działanie przeciwutleniające porównywalne lub nawet intensywniejsze niż w przypadku wielu innych produktów spożywczych pochodzenia roślinnego’’. – powiedziała Emma Pickford, Specjalista ds. żywienia z Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Nestlé (CRN) w Lozannie. (Bardziej szczegółowe informacje antyoksydantach znajdą Państwo w załączonych artykułach).
Czekolady Nestlé NOIR opakowane są w eleganckie opakowania, które mają atrakcyjną szatę graficzną. Klasyczna czerń doskonale współgra z elegancką czerwienią, delikatnym pomarańczem lub subtelnym brązem. Złote napisy podkreślają wysoką jakość czekolad. Każdy bez trudu znajdzie swój ulubiony smak, ponieważ centralnym punktem opakowania jest zdjęcie kostki czekoladowej umieszczonej w otoczeniu wykwintnych dodatków – wiśni, grejpfruta, karmelu lub ziaren kakao.
Cena sugerowana na półce jednej tabliczki czekolady Nestlé NOIR wynosi 5,60 PLN.
Rynek czekolad jest największym segmentem na rynku słodyczy, zajmując 30% tego rynku. Rynek tabliczek czekoladowych jest rynkiem stabilnym, wartość sprzedaży tej kategorii wzrosła w ciągu 2005 roku o około 3% (dane za: AC Nielsen MAT ON’05 do MAT ON’04). W analogicznym okresie segment czekolad premium wzrósł o ponad 46%. Konsumenci czekolad premium to w większości koneserzy, ceniący sobie intensywny smak czekolad. Aż połowę wszystkich czekolad premium stanowią czekolady gorzkie (dane za AC Nielsen, DJ 2006).
Pojawieniu się nowych czekolad na rynku towarzyszyć będzie kampania reklamowa w wybranej prasie kobiecej. Kampania będzie wspierana specjalnymi materiałami dla handlu oraz akcjami samplingowymi w wybranych sieciach handlowych. Reklamę prasową przygotowała agencja LOWE GGK. Za zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia.