Nowe czekoladowe propozycje Côte d’Or

2009-09-25

Côte d’Or – należąca do Kraft Foods marka luksusowej, belgijskiej czekolady, której premiera na polskim rynku odbyła się w styczniu tego roku, poszerza swoje portfolio. Już we wrześniu pojawią się nowe propozycje - egzotyczne połączenie ciemnej czekolady i marakui oraz ekskluzywne czekoladki Mini Sensations.

Czekolada Côte d’Or czerpie z pasji odkrywania nowych smaków, wrażeń, inspiracji. Nawiązując do jednej z największych przyjemności – delektowania i rozkoszowania się smakiem, marka Côte d’Or proponuje polskim konsumentom nowe odsłony czekolad, które zadowolą nawet najbardziej wymagających.

Tabliczki nadziewane
Kolekcja Côte d’Or Spécialités, finezyjna kombinacja czekoladowych smaków, wzbogaca się o kolejną orientalną propozycję – marakuję. Intrygujący smak Fruit de la Passion / Maracuja uzupełni dostępne od początku roku, egzotyczne kompozycje: Figue Amande (pełnomleczna czekolada o niespotykanym nadzieniu łączącym kakao i delikatną figę oraz migdały) oraz Citron Gingembre (ciemna czekolada z fascynującym nadzieniem dojrzałej cytryny i pobudzającego zmysły imbiru). Tabliczki nadziewane linii Côte d’Or Spécialités są dostępne jedynie sezonowo i stanowią unikalną propozycję skomponowaną z myślą zarówno o poszukujących nowych doznań smakowych jak i o koneserach czekolady.

Czekoladki Mini Sensations
Od września będziemy mogli również delektować się czekoladami z kolekcji Côte d’Or Sensations. Mają one formę eleganckich mini tabliczek i doskonale nadają się na prezent lub ekskluzywny poczęstunek. Mini Sensations Noir 70% Intense to tabliczki o głębokim smaku kakao, stanowiące esencję czekoladowych doznań. To właśnie dzięki tradycyjnej recepturze przygotowania czekolady Côte d’Or zachowują naturalny aromat ziaren kakaowca. Mini Sensations Orange Noir 70% to gorzka czekolada wypełniona gładkim, czekoladowym nadzieniem, wzbogaconym dodatkiem aromatycznych pomarańczy. Każde opakowanie Czekoladek Mini Sensations zawiera 18 oddzielnie pakowanych miniaturek, pełnych czekoladowej przyjemności.


Z natchnienia Afryką
Twórcy czekolad Côte d’Or inspirują się duchem mitycznej, afrykańskiej natury – fascynującej, tajemniczej, nieprzeniknionej, obfitej. Z podziwu nad egzotyczną przyrodą krainy kakao – Ghany, marce Côte d’Or nadano symbol słonia. Ikona ta łączy w sobie wiele wartości: jakość, długowieczność, siłę i afrykańskie inspiracje. Logo ze słoniem zostało zastrzeżone dla Côte d’Or w 1906 r. i nawiązuje do Złotego Wybrzeża, położonego w dzisiejszej Ghanie. Nasycona kakao czekolada Côte d’Or oddaje charakter Czarnego Lądu. To powrót do korzeni człowieka, żyjącego w zgodzie ze swoim - bliskim naturze - rytmem.

Czas
Sekretem wyjątkowego smaku Côte d’Or jest poświęcony jej czas. Twórcy Côte d’Or pozostają wierni 125-letniej tradycji wyrobu czekolady. Czuwają nad każdym etapem procesu produkcji – od wyboru ziaren po pakowanie produktu. Dojrzałe w słońcu ziarna sprowadzane są z Afryki i Ameryki Południowej, a dla zachowania naturalnego aromatu, palenie ziaren zachodzi w temperaturze niższej niż średnia. Ze starannością przygotowuje się gęstą i nasyconą masę czekoladową gładkiej konsystencji. Czekolada Côte d’Or powstaje w atmosferze twórczego zaangażowania – bo tworzeniu prawdziwego dzieła zawsze towarzyszy pasja.

Jeśli czekolada, to tylko z Belgii
Belgia na całym świecie słynie z wyrobu czekolady. Tu właśnie narodziła się idea i przepis na Côte d’Or. Z dbałości o zachowanie autentycznego i niepowtarzalnego smaku, czekoladę Côte d’Or nadal produkuje się tylko w tym kraju. Z centrum produkcyjnego w Halle wyroby Côte d’Or rozsyłane są na cały świat, by zachwycać koneserów w ponad 60 krajach!

Rekomendowana cena detaliczna czekolad 150 g wynosi 7,69 PLN

Rekomendowana cena detaliczna Mini Sensations wynosi 13,99 PLN


Informacje o Kraft Foods Inc.:

Od ponad stulecia konsumenci inspirują nas, by tworzyć dopasowane do ich stylu życia, smaczne produkty żywnościowe. Jesteśmy dumni, że nasze marki codziennie budzą miliony uśmiechów na twarzach naszych konsumentów. W naszej ofercie są amerykańskie markowe ikony, takie jak sery, dania gotowe i dressingi Kraft, kawy Maxwell House i wyroby wędliniarskie Oscar Mayer, a także silne globalne marki, takie jak ciasteczka Oreo i LU, serki kremowe Philadelphia, kawy Jacobs i Carte Noire, napoje w proszku Tang oraz czekolady Milka, Côte d’Or, Lacta i Toblerone.

Firma Kraft Foods (NYSE: KFT) jest notowana w indeksach Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index oraz Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods Polska S.A.

W Polsce firma obecna jest od 1992 roku. Marki Kraft Foods w Polsce to: kawy: Jacobs i Maxwell House, czekolady: Milka, Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3 Bit oraz oraz ciastka: TUC, LU GO, LU Petitki i Petitki Lubisie, Pieguski, Złotokłose, Pierniczki Alpejskie i Delicje. Firma Kraft Foods Polska S.A. jest liderem na rynku kawy i ciastek w Polsce, zajmując jednocześnie wiodącą pozycję na rynku wyrobów czekoladowych*.

*Nielsen Retail Audit – kwiecień/maj 2009 r.