Nowa promocja Appetity

2009-07-22

Marka Appetita rozpoczyna nową promocję konsumencką. Od 1 sierpnia klienci będą mogli kupić większe o 25% wybrane przyprawy jednorodne. Dotychczasowa cena produktu nie ulegnie zmianie.

W nowej ofercie skierowanej do konsumentów Appetita powiększyła gramaturę opakowania przypraw jednorodnych aż o 25%. Z portfolio Appetity nową promocją objęto najczęściej wybierane przyprawy: czosnek granulowany, paprykę ostrą i słodką, pieprz czarny mielony, ziele angielskie oraz liść laurowy. O promocji informuje dobrze widoczny żółty pasek umieszczony na górze opakowania. To gwarantuje rozpoznawalność produktu na sklepowej półce. Przyprawy nagrodzone przez konsumentów tytułem Produkt Roku teraz dłużej będą gościć w każdej kuchni. Cena produktów objętych promocją nie ulegnie zmianie. Akcja skierowana do konsumenta jest promocją sezonową i będzie trwała od 1 sierpnia do odwołania.
Produkt:
• Czosnek granulowany 20 g + 25% gratis, kod EAN : 5902795003264
• Papryka ostra, 20 g + 25% gratis, kod EAN : 5902795003110
• Papryka słodka , 20 g + 25% gratis, kod EAN : 5902795003165
• Pieprz czarny mielony, 20 g + 25%gratis, kod EAN : 5902795003028
• Ziele angielskie 15 g + 25% gratis kod EAN : 5902795003059
• Liść laurowy 6 g + 25% gratis kod EAN : 5902795003066

Cena det. Ok. 1,20 zł




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations