Nowa odsłona Bakalland

2013-11-27

Bakalland wprowadza nową jednolitą identyfikację wizualną swoich produktów. Już na początku grudnia bakaliowe przysmaki wchodzące w skład oferty producenta, będą dostępne w odświeżonych pełnych słonecznego blasku opakowaniach. Wraz ze zmianą stylistyki na rynku pojawią się również nowe produkty.

Bakalie Bakalland
Lider rynku bakalii wprowadza duże zmiany w swojej ofercie oraz w sposobie jej prezentacji. Opakowania wszystkich produktów będą zgodne z nową linią wizualną marki, a co za tym idzie – z najnowszymi trendami w designie. Bakalland prezentuje opakowania nowoczesne, praktyczne i nasycone kolorami. Dzięki tej zmianie, egzotyczne i wyszukane przyjemności od Bakalland będą łatwiej rozpoznawalne i widoczne na sklepowych półkach. Stanie się tak za sprawą soczystych kolorów opakowań i smakowitych zdjęć, które z pewnością przyciągną uwagę konsumentów.

To jednak nie koniec zmian. Nowe opakowania będą wyposażone w okienko z tyłu, pozwalające zobaczyć, jak dorodne i apetyczne produkty ma do zaoferowania Bakalland. Do tego zoptymalizowane gramatury, a także łatwiejszy system otwierania i zamykania, dzięki czemu bakalie pozostaną dłużej świeże, a my będziemy mogli dłużej cieszyć się ich charakterystycznym smakiem. Funkcjonalne opakowania pozwolą uniknąć rozsypania produktów i ułatwią ich przechowywanie.

Co więcej, nowe opakowania Bakalland zostały wzbogacone o przepisy przygotowane przez ekspertów. To spora dawka inspiracji kulinarnych, pokazujących różnorodne zastosowanie produktów z szerokiej oferty producenta.

Nowości w Bakalland nie ograniczają się jednak tylko do nowych opakowań. Linia mieszanek bakaliowych została poszerzona o nowy produkt - mieszankę studencką z migdałami. Teraz w składzie produktu będzie można znaleźć łuskane migdały, rodzynki sułtańskie i luksusowe, a także orzechy arachidowe, laskowe i nerkowca.

Nowe opakowania są spójne z uruchomioną kilka miesięcy temu nową stroną Bakalland, a także z odświeżonym profilem firmy na portalu społecznościowym Facebook. Wirtualny świat Wyszukanych Przyjemności od Bakalland jest źródłem informacji o zdrowotnych i odżywczych właściwościach bakalii oraz o ich bezpośrednim wpływie na urodę i kondycję – zarówno fizyczną, jak i psychiczną.

Więcej informacji: www.Bakalland.pl oraz https://www.facebook.com/BakallandSA





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations