Nowa odsłona Żołądkowej Gorzkiej
2009-03-17
Tradycyjna wódka gatunkowa produkowana od początku lat 50, w marcu zmieniła swoje opakowanie. Kultowy trunek jest teraz dostępny w butelce o nowoczesnym kształcie.
Niezmieniona receptura
Żołądkowa Gorzka, w godnej jej sławy butelce, dla swoich wielbicieli pozostała wciąż jedynym w swoim rodzaju połączeniem dwóch żywiołów smaku – ożywczej goryczki z kojącą słodyczą. To jedyna polska wódka gatunkowa, która dla osiągnięcia właściwego smaku i aromatu leżakuje przed rozlaniem. Właśnie ten czas leżakowania Żołądkowej Gorzkiej czyni ją godnym spadkobiercą polskiej tradycji.

Tajemnica smaku
Receptura Żołądkowej Gorzkiej zawiera w sobie znakomitą kompozycję nalewów z ziół i owoców, co jest tym bardziej niezwykłe, że łączenie tych dwóch elementów wymaga wielkich umiejętności. Nalewy na zioła dojrzewają w ciemności, z dala od światła, w przeciwieństwie do nalewów owocowych, które bez słońca nie rozwiną pełnego bukietu smaku ani zapachu. To czyni z niej trunek o wyjątkowych właściwościach - poprawia samopoczucie, rozgrzewa, odpręża i jest dobra na trawienie.
Ulubiona wódka Polaków
Żołądkowa Gorzka trafiła do wszystkich miejsc w Polsce: na wesela, imprezy rodzinne, wyprawy górskie, eskapady wędkarskie. Siedzi w kredensach naszych ciotek, i piersiówkach naszych wujków. Rozwieźliśmy ją też my po całym świecie, jako esencję tego, co w Polsce najlepsze. Jak ją smakować? Zmrożona i podawana w małych kieliszkach (shoty) najlepiej wydobywa jej charakter lub – na wzór szkockiej whisky – w szklankach, z dodatkiem kruszonego lodu oraz soków ze świeżych owoców. Stanowi też doskonały składnik rozluźniających, kolorowych drinków.
- Aktualności
-
2021-01-11 14:59:07 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida
-
„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!