Nowa kampania telewizyjna Jawo startuje w październiku

2014-10-05

W październiku br. rusza nowa kampania promocyjna firmy Jawo - jak co roku, tak i jesienią 2014 Jawo będzie reklamowało swoje produkty w telewizji. Kampania obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych.

W październiku br. rusza nowa kampania promocyjna firmy Jawo - jak co roku, tak i jesienią 2014 Jawo będzie reklamowało swoje produkty w telewizji. Kampania obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych. Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. W billboardzie sponsorskim promowane są Pierogi z serem i truskawkami.

Jawo to polska firma rodzinna, która produkuje mrożone dania gotowe- ręcznie robione pierogi, dania ziemniaczane oraz potrawy na patelnię. W ofercie firmy znajdują się pierogi wytrawne i słodkie, kluski śląskie, pyzy, knedle, kopytka, kluski leniwe, uszka, krokiety, naleśniki i placki ziemniaczane. Nowością w ofercie są kluski na parze.



Produkty JAWO przygotowywane są na podstawie starannie opracowanych receptur z najwyższej jakości składników, są naturalne i nie zawierają dodatków: sztucznych konserwantów ani barwników. Kampania skierowana jest do wszystkich czynnych zawodowo osób i rodzin, którym na co dzień brakuje czasu na kulinarne zmagania w kuchni, ale którzy pomimo to chcą się zdrowo i „mądrze” odżywiać.

Kampanię przygotowała i zrealizowała Agencja Reklamowa Bogaczewicz Media zakupił Dom Mediowy Mediapol.

www.jawo.pl

Źródło: Jawo





Aktualności

2020-05-27 12:17:37 | Komentarze: 0

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

W kwietniu br. na rynku pojawiła się nowość w ofercie smakowej od Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU. Produkt ten to połączenie krystalicznej, górskiej wody źródlanej z naturalnymi aromatami, bez cukru i kalorii. Nowość skierowana jest do osób poszukujących produktów o wyrazistym, słodkim smaku, a jednocześnie wybierających produkty bez kalorii. Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU dostępny jest w regularnej sprzedaży w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017