Nanobytes - mini cukierki nie z tej ziemi

2014-01-23

Firma Bon Bon Buddies rozpoczęła kampanię promocyjną mini-cukierków Nanobytes w Internecie i czasopismach dziecięcych. Na konsumentów czeka mnóstwo atrakcji w postaci zabaw, gier i konkursów.

Od listopada 2013 r. na polskim rynku dostępne są Nanobytes, mini-cukierki do żucia, w formule bardzo drobnych gumowych kuleczek z chrupiącą otoczką w trzech smakach: truskawkowym, coli i gumy balonowej, w wygodnych, kieszonkowych opakowaniach 25g i 65g.

Kampania promocyjna marki, rozpoczęta w styczniu br. opiera się na kosmicznej historii planety Nano i zespole Nanonautów, którzy proszą małych i trochę większych Ziemian o pomoc w odnalezieniu we wszechświecie i pozbieraniu pysznych małych słodkości, a następnie zamknięciu ich w szczelnych saszetkach.

„Kampania naszej marki własnej ma na celu nie tylko zbudowanie świadomości marki, ale również trwałe zaangażowanie i aktywność konsumentów przez stały dostęp do Nanobytes. – mówi Marcin Dukała, Dyrektor Generalny Bon Bon Buddies na Europę Środkową i Wschodnią. – Oprócz doskonałej jakości produktu, dostarczamy również dobrą, inteligentną zabawę.”

Oficjalna strona marki www.lotsoflittlesweets.com w wersji polskiej i angielskiej, dedykowana konsumentom, jest w pełni zintegrowana z portalami społecznościowymi facebook, Twitter, Pinterest i YouTube. Znajdują się na niej zabawne i edukujące interaktywne gry, aplikacja umożliwiająca dołączenie do drużyny Nanonautów w Centrum Kontroli Lotów Kosmicznych Nanobytes, pliki do ściągnięcia, pojawią się ciekawe konkursy. Strona jest przystosowana do wszystkich modeli smartfonów i urządzeń mobilnych. Aby być w stałym kontakcie z konsumentami, marka utworzyła swój unikalny profil na portalu facebook: Nanobytes Polska, na której informuje o nowościach i komentuje bieżące wydarzenia a wkrótce zaproponuje konkursy dla fanów.

Markę Nanobytes wspiera sampling produktu w styczniowych i lutowych wydaniach wybranych czasopism dziecięcych: Scooby-Doo!, Cartoon Network, W siodle, Winx Club. Czytelnicy mogą rozwiązywać ciekawe quizy i wygrać atrakcyjne nagrody oraz spróbować dołączonych do nich mini-cukierków Nanobytes. Z kolei na uczestników konkursów na stronie www.konkursiaki.pl wśród nagród czekają pyszne zestawy mini-cukierków Nanobytes z dołączonymi do nich niespodziankami.

Źródło: PROgress. Doradztwo PR i CSR. Anna Ruszczak





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations