Mrożonki Pełne Natury
2006-03-01
Stowarzyszenie Mrożonej Żywności uruchomiło roczną kampanię promocyjno-informacyjną „Mrożonki Pełne Natury”.
Program realizowany jest w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”, którym administruje Agencja Rynku Rolnego.
• promowanie wiedzy na temat rzeczywistych walorów mrożonek i procesu mrożenia jako technologii zachowującej cenne składniki odżywcze
• działanie w kierunku zmiany postaw Polaków wobec produktów mrożonych, zmiany wizerunku tych produktów
• przekonanie konsumentów o tym, że produkty mrożone są tak dobre jak ich świeże odpowiedniki
podkreślanie jakości i bezpieczeństwa produktów mrożonych
• edukowanie nt. wygody i szybkości przygotowywania posiłku na bazie produktów mrożonych.
Uczestnicy kampanii – 15 producentów mrożonek:
Elbro, Farm Frites Poland, Frosta, Globus Polska, Hortino, Jawo, Karex Food, Maxtop, McCain, Oerlemans, Paradiso Food, Polski Ogród, Unifreeze, WZPOW Kwidzyn, Zakład Przetwórstwa Spożywczego MAKÓW.
Działania:
Priorytetową rolę w programie pełnią działania public relations. W ramach programu zrealizowane będą: produkcje radiowe i telewizyjne, degustacje, konkursy, warsztaty dla dziennikarzy, serwis internetowy, telefoniczna infolinia, poradnik edukacyjny i materiały informacyjne, reklama w prasie. Wszystkie działania uzupełniają się wzajemnie i tworzą spójny program promocyjno-informacyjny.
- Aktualności
-
2021-01-20 08:25:20 | Komentarze: 0
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.
-
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
-
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
-
Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki
-
Illy stawia na naważarki od Ishida