Mrożonki Pełne Natury

2006-03-01

Stowarzyszenie Mrożonej Żywności uruchomiło roczną kampanię promocyjno-informacyjną „Mrożonki Pełne Natury”. Program realizowany jest w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”, którym administruje Agencja Rynku Rolnego.

Cele:
• promowanie wiedzy na temat rzeczywistych walorów mrożonek i procesu mrożenia jako technologii zachowującej cenne składniki odżywcze
• działanie w kierunku zmiany postaw Polaków wobec produktów mrożonych, zmiany wizerunku tych produktów
• przekonanie konsumentów o tym, że produkty mrożone są tak dobre jak ich świeże odpowiedniki
podkreślanie jakości i bezpieczeństwa produktów mrożonych
• edukowanie nt. wygody i szybkości przygotowywania posiłku na bazie produktów mrożonych.

Uczestnicy kampanii – 15 producentów mrożonek:
Elbro, Farm Frites Poland, Frosta, Globus Polska, Hortino, Jawo, Karex Food, Maxtop, McCain, Oerlemans, Paradiso Food, Polski Ogród, Unifreeze, WZPOW Kwidzyn, Zakład Przetwórstwa Spożywczego MAKÓW.

Działania:
Priorytetową rolę w programie pełnią działania public relations. W ramach programu zrealizowane będą: produkcje radiowe i telewizyjne, degustacje, konkursy, warsztaty dla dziennikarzy, serwis internetowy, telefoniczna infolinia, poradnik edukacyjny i materiały informacyjne, reklama w prasie. Wszystkie działania uzupełniają się wzajemnie i tworzą spójny program promocyjno-informacyjny.