Mrożonki Pełne Natury

2006-03-01

Stowarzyszenie Mrożonej Żywności uruchomiło roczną kampanię promocyjno-informacyjną „Mrożonki Pełne Natury”. Program realizowany jest w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”, którym administruje Agencja Rynku Rolnego.

Cele:
• promowanie wiedzy na temat rzeczywistych walorów mrożonek i procesu mrożenia jako technologii zachowującej cenne składniki odżywcze
• działanie w kierunku zmiany postaw Polaków wobec produktów mrożonych, zmiany wizerunku tych produktów
• przekonanie konsumentów o tym, że produkty mrożone są tak dobre jak ich świeże odpowiedniki
podkreślanie jakości i bezpieczeństwa produktów mrożonych
• edukowanie nt. wygody i szybkości przygotowywania posiłku na bazie produktów mrożonych.

Uczestnicy kampanii – 15 producentów mrożonek:
Elbro, Farm Frites Poland, Frosta, Globus Polska, Hortino, Jawo, Karex Food, Maxtop, McCain, Oerlemans, Paradiso Food, Polski Ogród, Unifreeze, WZPOW Kwidzyn, Zakład Przetwórstwa Spożywczego MAKÓW.

Działania:
Priorytetową rolę w programie pełnią działania public relations. W ramach programu zrealizowane będą: produkcje radiowe i telewizyjne, degustacje, konkursy, warsztaty dla dziennikarzy, serwis internetowy, telefoniczna infolinia, poradnik edukacyjny i materiały informacyjne, reklama w prasie. Wszystkie działania uzupełniają się wzajemnie i tworzą spójny program promocyjno-informacyjny.




Aktualności

2019-07-11 10:21:24 | Komentarze: 0

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

Cykoria Liderem Polskiego Biznesu

Wielkanoc po Chrzanowsku