Medal Europejski dla Bakal Crunch

2006-07-14

Bakal Crunch nowatorski produkt firmy Bakal Center sp. z o.o., został nagrodzony Medalem Europejskim. Nagroda została przyznana za pionierskie wprowadzenie na polski rynek egzotycznych orzechów uszlachetnionych w procesie wyprażenia w określonej temperaturze oraz zasolenia w soli jodowanej.

Medal Europejski jest niekomercyjnym, ogólnopolskim przedsięwzięciem mającym na celu przybliżanie idei Unii Europejskiej w środowisku przedsiębiorców. Wyróżniane są wyroby i usługi, które spełniają standardy europejskie. Komisja Weryfikacyjna bierze także pod uwagę dynamikę rozwoju firmy, zdobyte nagrody oraz certyfikaty, a także ocenia sposób, w jaki firma wykorzystuje możliwości jakie daje członkostwo Polski w Unii Europejskiej. 

„ Jesteśmy bardzo dumni, że nasz produkt został zauważony i doceniony. Medal Europejski dla Bakal Crunch to dla nas bardzo duże wyróżnienie.” – komentuje Arkadiusz Mikłasz, prezes Zarządu Bakal Center sp. z o.o.. „ Naszym głównym, założeniem jest wytwarzanie innowacyjnych produktów najwyższej jakości, i właśnie takim produktem jest rodzina bakalii Bakal Crunch” – dodaje Arkadiusz Mikłasz.

Bakal Crunch, rodzina prażonych i solonych przekąsek obejmuje orzechy macedamii, nerkowca, pistacji oraz migdały. Odznacza się wysokimi walorami smakowymi. Jest wyrobem nowatorskim, kolejną linią produktów wprowadzanych przez firmę, a orzechy macadamii prażone, solone oraz migdały nieblanszowane prażone, solone są produktami pionierskimi na polskim rynku. Do tej pory wyroby tego typu osiągalne były wyłącznie na rynkach zagranicznych. Nowatorstwo produktów gamy Bakal Crunch polega na poddawaniu egzotycznych orzechów procesowi uszlachetnia poprzez wyprażenie w określonej temperaturze oraz zasolenie w soli jodowanej. Rodzina produktów Bakal Crunch oferowana jest w wyjątkowo efektownych opakowaniach zapewniających świeżość oraz trwałość wyrobów przez długi czas. Seria Bakal Country będzie dostarczona do klientów przez szeroką gamę kanałów dystrybucji od sklepów detalicznych począwszy przez sklepy typu convenience, sklepy dyskontowe, hipermarkety, przez placówki kulturalno-rozrywkowe na stacjach benzynowych kończąc.