Medal Europejski dla Bakal Crunch

2006-07-14

Bakal Crunch nowatorski produkt firmy Bakal Center sp. z o.o., został nagrodzony Medalem Europejskim. Nagroda została przyznana za pionierskie wprowadzenie na polski rynek egzotycznych orzechów uszlachetnionych w procesie wyprażenia w określonej temperaturze oraz zasolenia w soli jodowanej.

Medal Europejski jest niekomercyjnym, ogólnopolskim przedsięwzięciem mającym na celu przybliżanie idei Unii Europejskiej w środowisku przedsiębiorców. Wyróżniane są wyroby i usługi, które spełniają standardy europejskie. Komisja Weryfikacyjna bierze także pod uwagę dynamikę rozwoju firmy, zdobyte nagrody oraz certyfikaty, a także ocenia sposób, w jaki firma wykorzystuje możliwości jakie daje członkostwo Polski w Unii Europejskiej. 

„ Jesteśmy bardzo dumni, że nasz produkt został zauważony i doceniony. Medal Europejski dla Bakal Crunch to dla nas bardzo duże wyróżnienie.” – komentuje Arkadiusz Mikłasz, prezes Zarządu Bakal Center sp. z o.o.. „ Naszym głównym, założeniem jest wytwarzanie innowacyjnych produktów najwyższej jakości, i właśnie takim produktem jest rodzina bakalii Bakal Crunch” – dodaje Arkadiusz Mikłasz.

Bakal Crunch, rodzina prażonych i solonych przekąsek obejmuje orzechy macedamii, nerkowca, pistacji oraz migdały. Odznacza się wysokimi walorami smakowymi. Jest wyrobem nowatorskim, kolejną linią produktów wprowadzanych przez firmę, a orzechy macadamii prażone, solone oraz migdały nieblanszowane prażone, solone są produktami pionierskimi na polskim rynku. Do tej pory wyroby tego typu osiągalne były wyłącznie na rynkach zagranicznych. Nowatorstwo produktów gamy Bakal Crunch polega na poddawaniu egzotycznych orzechów procesowi uszlachetnia poprzez wyprażenie w określonej temperaturze oraz zasolenie w soli jodowanej. Rodzina produktów Bakal Crunch oferowana jest w wyjątkowo efektownych opakowaniach zapewniających świeżość oraz trwałość wyrobów przez długi czas. Seria Bakal Country będzie dostarczona do klientów przez szeroką gamę kanałów dystrybucji od sklepów detalicznych począwszy przez sklepy typu convenience, sklepy dyskontowe, hipermarkety, przez placówki kulturalno-rozrywkowe na stacjach benzynowych kończąc.




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations