McCormick wprowadza na polski rynek kultowy sos FRANK’S RedHot

2019-04-12

McCormick, globalny lider na rynku przypraw i produktów smakowych, wprowadza do Polski sos FRANK’S RedHot Original oraz jego ostrzejszą wersję, FRANK’S RedHot Xtra Hot. Ten kultowy amerykański sos ostry składa się z prostych składników i pasuje do każdego rodzaju potraw. Premierze towarzyszy kampania Digital podkreślająca uniwersalność zastosowania produktu, pod hasłem „Ostro wchodzi ze wszystkim”.

FRANK’S RedHot to nowość na polskim rynku spożywczym, przedstawiona 1 kwietnia przez firmę McCormick (właściciela marek Kamis i Galeo). Oryginalny amerykański sos nie zawiera konserwantów i składa się tylko z 5 prostych składników: chili (35%), wody, mielonego czosnku, octu i soli. Według przeprowadzonego przez McCormick badania U&A (ang. Usage and Attitude) na użytkownikach sosów ostrych w Polsce we wrześniu 2018 roku, najczęściej dodają go do kurczaka (aż 72% zastosowań). Unikalne połączenie ostrości i smaku FRANK’S RedHot, które nie wypala podniebienia, sprawia, że nadaje się on do wszystkiego i otwiera przed miłośnikami ostrości nowe horyzonty.
Kampania towarzysząca premierze produktu skierowana jest do Millenialsów, dla których najważniejsze w produkcie są autentyczność, smak oraz jakość. W ramach promocji sosu FRANK’S RedHot zostaną uruchomione lokalne kanały marki na platformach Facebook, Instagram i Youtube, w których pojawią się kulinarne i lifestyle’owe cykle wpisów oraz krótkie, humorystyczne spoty reklamowe z sosem FRANK’S RedHot w roli głównej. Startowi kampanii towarzyszy również emisja reklamy display w sieci Google.
Link do spotu reklamowego: https://www.youtube.com/watch?v=iPflQ3gQeX4
***
Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych. Z roczną sprzedażą w wysokości 5,3 miliarda dolarów firma produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego - punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych. Dzięki firmie McCormick każdego dnia, bez względu na to, gdzie i co jesz, możesz delektować się wyśmienitym smakiem potraw.




2019-07-11 10:21:24 | Komentarze: 0

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Wyzwanie Smaku Pepsi już niebawem rusza w Polskę. Pozytywne emocje zapewnią znani i lubiani influencerzy

Flavour Forecast, czyli najnowsze trendy smakowe na drugi kwartał 2019r, wg ekspertów McCormick

Przysmak na wielkanocny stół: Aromatyczna szynka z dodatkiem jałowca z linii „Kurpiowskie Specjały” od ZM Pekpol

Akademickie 5 minut na obiad

Ugotowani. Jak połączyć pracę zdalną z opieką nad dzieckiem

Ishida wypuszcza specjalistyczne naważarki wielogłowicowe

Nowość! Warzywne jest pożywne – linia warzywnych pasztetów „Dziarskie Jarskie” dla wegetarian od marki Pekpol

Soki Victoria Cymes w technologii HPP