Makowe specjały

2007-01-31

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma HELIO S.A. (dawniej „PH BONA”) proponuje nowoczesną i praktyczną serię mas makowych w różnych wariantach. Kolekcję tworzą: Mak zmielony niebieski, Gotowa masa makowa w puszce z bakaliami, Masa makowa błyskawiczna oraz Mak babuni z bakaliami i miodem.

Masy makowe HELIO łączą w sobie oszczędność czasu, funkcjonalność opakowań z tradycją staropolskich receptur. Zawsze wyraźne, rzucające się w oczy niebieskie opakowania mas makowych, każdorazowo z wizerunkiem „makowej babci”, powodują, że marka HELIO jest doskonale widoczna na półce sklepowej i rozpoznawalna przez konsumenta. O dużej popularności Masy makowej wśród konsumentów świadczy otrzymany w 2006 roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii dodatki do ciast.
Masy makowe HELIO to gotowe nadzienie do praktycznego użycia w kuchni. Produkty HELIO stanowią doskonałą bazę dla zwyczajowych makowców, strucli, mazurków, wszelkiego rodzaju ciast oraz tortów makowych. Polecamy je także do przygotowania tradycyjnych potraw mącznych typu: pierogi, kluski z makiem. Mogą stanowić dodatek do pieczywa, ciast francuskich, ciast kruchych. Doskonale sprawdzą się jako składnik i element dekoracyjny lodów, kremów i deserów. Masy makowe mogą być zapiekane i pieczone w wysokich temperaturach, a potrawy z nich przygotowane mogą być schładzane i zamrażane.
Produkty dostępne w handlu sieciowym, jak i detalicznym. W okresie przedświątecznym, producent przygotował dla swoich odbiorców szeroki wachlarz upustów i rabatów. W czasie największej sprzedaży zostaną również przygotowywane degustacje produktów w sklepach. Wszelkich informacji na temat promocji, upustów kupieckich udzieli dział handlowy spółki HELIO, pod numerem telefonu: + 48 22 796 31 96
Informacje o firmie
HELIO S.A. dawniej „PH Bona” Sp. z o.o. jest polskim przedsiębiorstwem działającym od 1992 r. Obecnie zakłady produkcyjne spółki zlokalizowane są w Wyględach, k. Warszawy, gdzie znajdują się m.in. najnowocześniejsze automaty paczkujące oraz autorska linia do produkcji masy makowej. W 2003 roku Spółka, jako pierwsza firma z branży bakaliowej w Polsce, otrzymała certyfikat jakości HACCP, nadany przez TÜV Rheinland Group. W latach 2005-2006 Helio trzykrotnie uhonorowana została godłami „Laur Konsumenta” w kategoriach „Bakalie” oraz „Dodatki do ciast”.
Dzisiaj Helio S.A. jest liderem na rynku producentów mas makowych oraz czołowym importerem i dystrybutorem bakalii. Poza produktami z maku (mak zmielony, masa makowa, masa makowa z bakaliami i miodem) w ofercie Helio znajdują się orzechy, owoce suszone i kandyzowane oraz ziarna. Spółka oferuje swoje produkty pod markami: Helio, Słoneczne Owoce, Bona do największych sieci handlowych, hurtowni i sklepów spożywczych. w Polsce, a także zaopatruje pod markami własnymi (tzw. private labels) m.in. Auchan, E.Leclerc, JMD „Biedronka”, Lidl.
Średnie ceny na półce sklepowej:
Mak Babuni HELIO (900 gram): ok. 11, 49 zł
Masa makowa HELIO (puszka 900 gram): ok. 8,99 zł
Masa makowa HELIO błyskawiczna (300 gram): 5,49 zł
Mak zmielony HELIO (250 gram): 4,89 zł
Więcej informacji o produktach znajdziesz na stronie: www.helio.pl




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations